محصص: بازیکنان تیم ملی امید با جان و دل برای مجیدی بازی می‌کنند

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: تیم امید خیلی خوب تمرین کرده و بازیکنان این تیم با جان و دل برای فرهاد مجیدی بازی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرتضی محصص در خصوص آخرین وضعیت تمرینات تیم امید کشورمان گفت:‌ می‌بینید که بازیکنان خیلی خوب تمرین می‌کنند. من با آقای استیلی هم صحبت کردم و قصد من تعریف کردن از بازیکنان تیم نیست بلکه بازیکنان واقعا خوب تمرین می‌کنند. مسائل ذهنی 90 درصد فوتبال هستند و باید از این تیم استرس را کم کرد تا به موفقیت برسند.بازیکنان با دل و جان برای فرهاد مجیدی کار می‌کنند و روز پنج‌شنبه هم عازم ازبکستان خواهند شد اما اگر در بازی با ازبکستان با بهترین نتیجه برنده شویم و یا بازی را ببازیم مهم نیست بلکه مهم این است که فرهاد مجیدی بداند که چه کسانی می‌توانند به او در راه رسیدن به المپیک کمک کنند.

وی  درباره وضعیت امکانات تیم امید کشورمان هم افزود: من به این تیم خیلی نزدیک هستم و تا جایی که من می‌دانم فدارسیون فوتبال کوچک‌ترین دریغی از حمایت از این تیم انجام نداده است. برای شما خاطره‌ای تعریف می‌کنم و آن این است که در سال 2001 در آرژانتین زمین‌های تمرینی این کشور را دیدم و امکانات آنها وحشتناک بود و بازیکنانی مثل آگرو آنجا تمرین می‌کردند، اما این‌ها بهانه است. نمی‌توانیم بگوییم در زمین امارات یا ورزشگاه آرسنال تمرین نمی‌کنیم و به موفقیت نرسیم چرا که این حرف‌ها قابل قبول نیست. فراموش نکنیم که کی‌روش دو سه سال قبل اینجا با تیم ملی تمرین می‌کرد و نباید روی این مسائل خیلی زوم کرد چرا که باید روی تاکتیک و میل به بردن کار کنیم. اینکه لباس تیم ملی چه برندی است نباید زیاد مهم باشد.

محصص در خصوص اینکه چه بازیکنان تأثیرگذاری در تیم امید حضور دارند تا این تیم را برای رفتن به المپیک کمک کنند،‌گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است اما به هر حال گاهی به دقایقی از بازی می‌رسیم که نیاز بازیکنان است تا بتوانند مشکلات را حل کنند شاید نام بردن درست نباشد اما بازیکنانی مثل نورافکن، دلفی و ... در تیم ما حضور دارند که تأثیرگذاری زیادی هم دارند. ما خوشبختانه با کمبود بازیکن روبه‌رو نیستیم و اگر فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد می‌تواند همین امروز 5، 6 بازیکن خوب و جدید به تیم امید اضافه کند. فوتبال یک ورزش گروهی است اما به هر حال بازیکنانی مثل مسی یا رونالدو می‌توانند در برخی از دقایق بازی تأثیرگذار باشند، اما ما از نظر بازیکن هیچ کمبودی نداریم.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا لیگ به بازیکنان تیم امید کمک می‌کند تا آماده شوند، گفت:‌ دو شب قبل با سرمربی تیم ملی گردهمایی داشتیم که بسیار خوب بود. وقتی نوبت به من رسید گفتم که این همدلی می‌تواند به کیفیت فوتبال ما کمک کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید