بارسلونا باز هم در لالیگا امتیاز از دست داد

بارسلونا در شب گلزنی مهاجم ۱۶ ساله اش نتوانست پیروزی برابر اوساسونا حفظ کند و تنها یک امتیاز کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بارسلونا شنبه شب در هفته سوم لالیگا مهمان اوساسونا بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بارسا مانند هفته گذشته در نبود لیونل مسی و لوییس سوارس بازی را شروع کرد. خیلی زود دروازه تیم کاتالانی توسط روبرتو تورس باز شد. در چنین شرایطی شاگردان والورده به دنبال جبران نتیجه بودند اما نمی توانستند موقعیت خطرناک ایجاد کنند و آنتوان گریزمان، رافینیا و کارلس پرس فرصت های خوبی برای گلزنی پیدا نکردند. اوساسونا به خوبی تمام مسیرها را برای تیم مهمان بسته بود. به همین خاطر والورده خیلی زود انسو فاتی را به گرم کردن فراخواند.

در نیمه دوم بازیکن ۱۶ ساله بارسا به جای نلسون سمدو به میدان رفت. مهاجم اسپانیایی تنها به پنج دقیقه نیاز داشت تا نخستین گلش را با پیراهن تیم کاتالانی به ثمر برساند‌. فاتی با این گل جوانترین گلزن تاریخ بارسا در لالیگا لقب گرفت. همچنین سومین گلزن جوان این بازی ها شد. او توانست در دومین بازی اش برای تیم کاتالانی گلزنی کند.
 
پس از تساوی یک بر یک شرایط برای آبی اناری ها بهتر شد و آرتور که به جای رافینیا در دقیقه ۵۳ وارد زمین شده بود گل دوم را با پاس پرس به ثمر رساند. پرس در گل نخست تیمش نیز تاثیرگذار بود و توپ را برای فاتی سانتر ‌کرد.  در ۲۰ دقیقه پایانی میزبان تمام تلاش خود را برای فرار از شکست کرد و پس از چند موقعیت که از دست داد، داور یک پنالتی به نفع این تیم گرفت. تورس پشت این ضربه ایستاد و توانست در دقیقه ۸۰ دبل کند. پس از این گل آرتورو ویدال به جای فرانک دی یانگ به میدان رفت. پرس در دقیقه ۸۸ یک فرصت خیلی خوب را از دست داد. او می‌توانست به راحتی دروازه اوساسونا را برای سومین بار باز کند. داور چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما توپی از خط دروازه رد نشد.

بارسلونا در سه بازی خود تنها چهار امتیاز کسب کرده است و اکنون در جایگاه پنجم قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید