کالدرون تفکرات جدیدی را به فوتبال ایران آورده است

مرزبان: تراکتور راه بردن را بلد بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کالدرون تفکرات جدیدی را به فوتبال ایران آورده اما قبل از آن باید پرسپولیس خوب مدیریت شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا مرزبان در خصوص دیدار تراکتور و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر شاگردان مصطفی دنیزلی همراه بود گفت: هر دو تیم در این بازی محتاط ظاهر شدند و با بستن کناره‌ها سعی داشتند همه راه‌‌های نفوذ حریف‌شان را ببندند. پرسپولیس اگر زرنگی می‌کرد می‌توانست در دقایق اولیه بازی روی اشتباه مظاهری به گل برسد. حتی بعد از آن هم مهدی ترابی در ضدحمله‌ای خطرناک باید به بازیکنان کناری خود پاس می‌داد که تعلل بیش از حدش باعث شد این موقعیت از دست برود.

مربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: نمی‌شود در هفته‌های ابتدایی لیگ انتظار بازی جذاب از تیم‌ها داشت، مخصوصا اینکه فیفا دی را در پیش داریم و بازیکنانی که شانس دعوت به تیم ملی را دارند با احتیاط زیاد ترجیح می‌دهند که مصدوم نشوند.

مرزبان در واکنش به این سوال که آیا پرسپولیس از نظر دوندگی همان  تیم فصول گذشته بود یا نه؟ اظهار داشت: به این مسئله هم می‌توان پرداخت چرا که واقعا بدنسازی در فوتبال امروز بسیار اهمیت دارد اما نظر من این است که پرسپولیس این فصل را با کادرفنی و مدیریت جدید آغاز کرده و این مسئله ناخودآگاه تاثیرات زیادی روی تیم می‌گذارد. با توجه به این موضوع باید روی مسائل روانی بیشتر روی تیم کار شود تا مسائل فنی. در فصول گذشته برانکو به واسطه نتایج خوبی که در پرسپولیس گرفته بود کاملا مورد اعتماد هواداران بود و این موضوع به وی کمک زیادی می‌کرد تا تیمش را هم خوب مدیریت کند و هم از نظر فنی به شرایط ایده‌آل برساند.

وی افزود: در اینکه کالدرون مربی بزرگ و با کارنامه‌ای است شکی وجود ندارد و او تفکرات جدیدی را به فوتبال ایران آورده اما قبل از آن باید پرسپولیس خوب مدیریت شود. محمدحسن انصاری‌فرد مدیر فوتبالی است و در کنار او کریم باقری و محسن خلیلی هستند که نقش عمده‌ای در جمع کردن حواشی دارند. حتما باید ارتباطی خوب بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان باشد تا تیم  انسجام و یکدلی فصول گذشته را داشته باشد.خیلی از مشکلات با ارتباط خوب بین مجموعه و مدیریت قوی حل می‌شود. در تعطیلات پیش‌رو پرسپولیس فرصت لازم را دارد تا به همان تیم با کیفیت و منسجم تبدیل شود.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به تیم تراکتور گفت: تراکتور را مقابل پرسپولیس بهتر از تیم فصل قبل دیدم. تیمی که نوع بازی‌اش نشان می‌داد شخصیت بالایی پیدا کرده و واقعا برای برد به میدان آمده است. مهمتر از آن راه بردن تیم بزرگی چون پرسپولیس را بلد بود. این تیم اگر همین روند را ادامه دهد این فصل یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید