در گفت و گو با جی پلاس؛

وریا غفوری: بار سنگین کاپیتانی استقلال را احساس می کنم/ همیشه پایان خوبی داشتیم

کاپیتان استقلال می گوید امیدوار است در شرایط دشوار بتواند به این تیم کمک و گره ای از مشکلات را باز کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال همانند چند فصل گذشته شروع خوبی را در لیگ برتر نداشته و تنها یک امتیاز از دو بازی اخیرش به دست آورده است.

وریا غفوری، کاپیتان اول استقلال در لیگ نوزدهم که در نبود بازیکنان باتجربه مانند رحمتی، منتظری، حیدری و امید ابراهیمی به بزرگ این تیم تبدیل شده است، می گوید تیمش با وجود جابه جایی های زیاد، توانسته بازی های خوبی را ارائه دهد و فقط در نتیجه گیری به مشکل خورده که قطعا به مرور زمان بهتر می شود.

وریا غفوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره عملکرد استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر می گوید: مطمئنا راضی نیستیم چرا که برخلاف بازی خوب، در بحث نتیجه گیری خوب عمل نکردیم و تنها یک امتیاز داریم. باید این عقب ماندگی را جبران کنیم. ایمان دارم که این تیم بهتر می شود. هواداران به کادرفنی و بازیکنان وقت بدهند که به آمادگی کامل برسند.

او با بیان اینکه استقلال تغییرات زیادی داشته و این جابه‌جایی مستلزم زمان کافی برای رسیدن به موفقیت است، افزود: یکی از مشکلات ما در فصول اخیر همین جا به جایی ها بوده است که در این فصل هم تجربه کردیم. در همه فصل های گذشته پایان نسبتا خوبی داشتیم. مطمئنا امسال نمی گذاریم بیش از این امتیازات از دستمان برود. کما اینکه ما در بازی های گذشته تا آخرین دقایق عملکرد خوبی داشتیم و روی غافلگیری و به نوعی بدشانسی شکست خوردیم.

کاپیتان استقلال درباره سنگین شدن وظیفه اش در این تیم می گوید: این اتفاق را یک موهبت بزرگ برای خودم می دانم اما بار سنگین کاپیتانی استقلال را احساس می کنم. امیدوارم در شرایط دشوار گره ای از مشکلات تیم را باز کنم و به تیم کمک کنم.

او درباره دعوت به تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ می گوید: خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم. همچنان این فرصت را دارم که برای تیم ملی بازی کنم. رقابت در تیم ملی سخت تر از هر تیم دیگری است چرا که بهترین بازیکنان حضور دارند. سعی می کنم با نشان دادن آمادگی بالای خودم جایی در ترکیب داشته باشم.

غفوری درباره وضعیت تیم ملی در ماه های گذشته و نبود تمرین و بازی دوستانه و غیبت ویلموتس در ایران تاکید کرد: این شرایط به دلیل نبود اردو و تمرین است. سایر تیم های ملی هم تمرین و اردویی نداشتند. ما از کشورهای دیگر آنچنان عقب نیستیم. طبق چیزی که می دانم باید فدراسیون با حل مشکلات مالی، حقوق ویلموتس را بدهد که او هم دغدغه مالی نداشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید