گفت وگوی جی پلاس با مدافع پرسپولیس؛

نادری: در پرسپولیس کسی بی‌انگیزه نمی‌شود/هدفم حضور در تیم ملی و بازگشت به اروپا است

مدافع چپ پرسپولیس می‌گوید به دلیل رقابت بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم، بحث بی‌انگیزگی به واسطه قهرمانی‌های متعدد در این تیم از بین رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با اشاره به آمادگی این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی اظهار کرد: تیمی در سطح پرسپولیس که قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر بوده، نمی‌تواند برای عنوان دیگری رقابت کند. ما باید برای کسب قهرمانی تلاش کنیم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف دریغ نخواهیم کرد.

او درباره اینکه آیا ممکن است بازیکنان پرسپولیس بعد از سه سال قهرمانی اشباع و بی‌انگیزه شوند، تاکید کرد: فضای تیم به گونه‌ای است که این اتفاق نمی‌افتد. مطمئنا از مشکلات تیمی که به تمام جام‌ها دست یافته همین موضوع است اما در پرسپولیس رقابت نزدیکی برای بازی کردن در ترکیب اصلی وجود دارد و همین موضوع به طور ناخودآگاه موجب ارتقای سطح فنی تیم می‌شود و می‌توانیم در تمام بازی‌ها تمام انرژی خودمان را بگذاریم.

مدافع چپ پرسپولیس درباره از دست دادن یک فرصت گلزنی خود در بازی با پارس جنوبی و مشارکت این تیم در حملات گفت: خواسته کادرفنی این است که بیشتر در بخش هجومی فعال شوم و من هم تا جایی که امکان داشته باشد، این کار را خواهم کرد. از طرفی خودم هم دوست دارم در حملات شرکت کنم و پاس گل بدهم و یا گل بزنم. متاسفانه جلوی پارس جنوبی توپ روی پای من جفت و جور نشد تا به چارچوب ضربه بزنم.

نادری در پاسخ به این سوال که کار کردن با برانکو راحت‌تر است یا کالدرون گفت: کار کردن با هر دو مربی سخت است چرا که بیشترین خواسته ها را دارند  و انتظار دارند در تیم قهرمان لیگ برتر بهترین کیفیت را ارائه داده شود. این موضوع برای خودم جذاب است و دوست دارم با ارائه بازی‌های خوب به قهرمانی پرسپولس کمک کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

مدافع چپ پرسپولیس درباره رسیدن به پیراهن تیم ملی گفت: با عملکردی که در لیگ هجدهم داشتم توانستم به اردوی تیم ملی دعوت شوم اما به همین بسنده نمی‌کنم و باید در ترکیب تیم ملی هم بازی کنم.

وی در واکنش به این سوال که به بازگشت به اروپا فکر می کند، اظهار کرد: هدفم بازی در اروپا است. نیاز بود مجددا به ایران بازگردم و با کسب تجربه به اروپا بروم و بتوانم بیش از گذشته بدرخشم.

دیدگاه تان را بنویسید