نکونام: اگر لیگ به موقع آغاز می‌شد دیگر همه تیم‌ها در یک سطح نبودند

سرمربی فولاد می‌گوید که این تیم تمریناتش را برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر به موقع آغاز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فولاد فردا (جمعه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که در خدمت شما هستم. بالاخره لیگی که منتظر شروع شدن آن بودیم، آغاز می شود. ما از این موضوع خوشحال هستیم چون جزو معدود تیم هایی بودیم که به موقع تمریناتمان را آغاز کردیم اما وقفه در آغاز لیگ برتر به دو، سه تیمی که به موقع استارت زده بودند، ضرر کردند. اگر لیگ به موقع آغاز می‌شد دیگر همه تیم‌ها در یک سطح نبودند.

او افزود: در حال حاضر تیم‌هایی که زود شروع کردند در دوره بدنسازی طولانی شد و بازیکنان از نظر روحی خسته شدند. با این حال خوشحال هستیم که لیگ آغاز شده است و آماده حضور در این بازی‌ها هستیم. دوستانی که از وقفه لیگ ناراحت بودند به این خاطر بود که بازیکن به لحاظ روحی و روانی دوست دارد وارد مسابقات شود. تمرینات بیشتر در دوران بدنسازی به بازیکنان صدمه می‌زند ولی ما سعی کردیم که شرایط را خوب نگه داریم که کمترین لطمه را بخوریم. من از این جهت که شرایط استادیوم‌هایمان خوب می‌شود، خوشحالم اما از لحاظ فوتبال شرایط به نفع تیم‌هایی که به موقع کارشان را آغاز کردند، نیست.

سرمربی فولاد درباره شناختش از صنعت نفت گفت: هفته اول تیم‌های هیچ شناختی از یکدیگر ندارند اما ما می‌دانیم که صنعت نفت سعی کرده که بدون اجازه بیایند و بازی ما را ببینند. البته مشکلی ندارد ولی ما هیچ شناختی از صنعت نفت نداریم. قطعا در طول فصل تیم‌های یکدیگر را می‌شناسند و ما راه طولانی‌ای داریم. می‌خواهیم در 30 هفته به خوبی عمل کنیم و به موفقیت برسیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که  چند درصد تیمش آماده است، توضیح داد: به زودی به ما بازیکنانی اضافه می‌شوند. ما بازیکنان تیم‌ملی جوانان و امید داریم که به اردوی تیم‌ملی می‌روند. ما بازیکنانی برای جاهای خالی سهمیه بزرگسالان جذب می‌کنیم و از بازی استقلال به بعد لیسمان تکمیل شود تا بتوانیم لیگ قدرتمندی را شروع کنیم و به پایان برسیم.

او در پایان گفت: من دوست دارم از تمام هوادارانمان خواهش کنم تا ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم یک فصل خوب و رویایی را با هم داشته باشیم. تیم فولاد باتوجه به هواداران خون‌گرمی که دارد می‌تواند به موفقیت برسد. به همین خاطر از آن‌ها دعوت می‌کنم که فردا به استادیوم بیایند و از طرف بازیکنان قول می‌دهم که بهترین عملکردمان را نشان می‌دهیم تا فولاد را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید