تولید رنگ‌های سرامیکی پودری از سوی محققان کشور

یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید رنگ‌های سرامیکی پودری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید کننده رنگ‌های پودری با اشاره به محصول تولیدی این شرکت اظهار کرد: محصول تولیدی ما رنگ سرامیکی پودری است که به صورت درون لعابی و رو لعابی باعث نقش‌آفرینی انواع کاشی و سرامیک می‌شود.

وی افزود: رنگ سرامیکی همراه با پودر چاپ به صورت اسپری یا چاپ سیلک روی قطعات اعمال می‌شود و پس از پخت به مشخصات مطلوب می‌رسد.

ستوده با بیان اینکه محصول تولیدی ما در صنعت سرامیک کشور کاربرد دارد، گفت: تولیدمان در حد نیاز داخلی است زیرا بازار داخل خیلی بزرگ است. البته به جز ما چند شرکت دیگر نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند اما با توجه به اینکه شرکت ما کار R&D می‌کند و دایم در حال تحقیق و توسعه هستیم، دانش بنیان به‌شمار می‌آییم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان با اشاره به دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان سرمایه در گردش، گفت: با وامی که گرفتیم تولیدمان بیشتر شده است، البته اگر مبلغ تسهیلات بیشتر بود، بهتر بود.

وی افزود: سیستم کار و وام دادن صندوق نوآوری و شکوفایی از همه ارگان‌های دولتی دیگر منظم‌تر است و من از روال کار راضی بودم.

ستوده درباره میزان اشتغالزایی این محصول نیز گفت: بعد از دریافت تسهیلات و بیشتر شدن تولید، حدود سه نفر به نیروی کار شرکت اضافه شدند.

ستوده با تاکید بر اینکه محصول تولیدی ما کاملا با مشابه خارجی رقابت‌پذیر است، درباره صادرات این محصول نیز گفت: هنوز برای صادرات اقدام نکرده‌ایم. البته اقدامات اولیه برای صادرات به کشور ترکیه صورت گرفته است اما هنوز به صورت جدی آن را پیگیری نکرده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید