سعید راد برای اولین بار به تلویزیون می‌آید

احمد معظمی از علاقه سعید راد به فیلمنامه «ترور خاموش» گفت و تأکید کرد که سعید راد برای اولین بار با این سریال از 23 شهریور به تلویزیون می‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد معظمی، کارگردان تلویزیون اظهار داشت: تصویربرداری «ترور خاموش» به تازگی به اتمام رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی است که به زودی این مراحل به پایان خواهد رسید و «ترور خاموش» آماده نمایش خواهد شد.

معظمی خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی «ترور خاموش» به هیچ‌عنوان یک سریال سیاسی نیست و قصه‌ای که روایت می‌کند یک قصه کاملاً اجتماعی است که فکر می‌کنم با توجه به موضوعی که دارد اثری جالب توجه و جذابی خواهد بود.

وی افزود: «ترور خاموش» از 23 شهریور روی آنتن تلویزیون می‌رود و با توجه به اینکه پخش این سریال در ماه صفر است فکر می‌کنم فضای «ترور خاموش» با توجه به اینکه اثری جدی است به حال و هوای ماه صفر نزدیک است و زمان پخش این سریال را کاملاً زمان مناسبی می‌دانم.

این کارگردان در ادامه گفت: یکی از اتفاقات ویژه‌ای که در این سریال رخ داده قطعاً حضور سعید راد در آن است. سعید راد برای اولین بار با سریال «ترور خاموش» به تلویزیون می‌آید و این اتفاق نشان از کیفیت این سریال دارد چراکه سعید راد تا امروز در هیچ سریال تلویزیونی حضور نداشته و قطعاً «ترور خاموش» شرایط ویژه‌ای داشته که این بازیگر با تجربه و خوب کشورمان حاضر به بازی در آن شده است.

معظمی در پایان تأکید کرد: تمام تمرکز ما روی پخش سریال «ترور خاموش» است اما فیلمنامه فصل دوم سریال «سارق روح» نیز در حال نگارش است و به زودی این سریال نیز ساخته خواهد شد. ساخت فصل دوم «ترور خاموش» نیز جزو برنامه‌های ماست که فیلمنامه این اثر نیز در حال نگارش است.

 

دیدگاه تان را بنویسید