گزارش جی پلاس/ تفضلی گل زد اما به ترکیب اصلی نرسید

مدافع ایرانی پشت سر زوج هلندی- انگلیسی

رایان تفضلی با وجود گلزنی برای هال‌سیتی در لیگ‌کاپ باز هم به ترکیب اصلی این تیم در چمپیونشیپ و بازی مقابل برنتفورد نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در نقل و انتقالات تابستانی لیگ انگلیس و بعد از سال‌ها بازی برای پتربورو یونایتد، رایان تفضلی به پیشنهاد هال‌سیتی پاسخ مثبت داد و پیراهن این تیم را در یک سطح بالاتر از فوتبال باشگاهی در جزیره پوشید. تفضلی 27 ساله که همدوره بازیکنانی مشهوری نظیر لوک شاو و جک ویلچر است، در سه هفته نخست چمپیونشیپ تنها 35 دقیقه بازی کرده است.

هال‌سیتی در هفته نخست مقابل سوانسی‌سیتی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. وقتی این بازی با نتیجه 2 بر یک دنبال می‌شد، تفضلی جانشین دی‌وایس شد و هال‌سیتی بعد از حضور این بازیکن ایرانی- انگلیسی دیگر گلی دریافت نکرد. در هفته دوم هال‌سیتی 2 بر یک ردینگ را شکست داد و هفته سوم هم این تیم برابر برنتفورد به تساوی یک بر یک رسید.

imago41493198s

هال‌سیتی این فصل و تا پایان هفته سوم چمپیونشیپ از وجود ریس بورکی و یوردی ی‌وایس در مرکز خط دفاع استفاده کرده. بورکی عضو سابق تیم زیر 19 ساله‌های انگلیس ایت که سابقه بازی در لیگ برتر و باشگاه وستهام را در کارنامه دارد. دی‌وایس هم برای تیم‌های زیر 21 و زیر 22 ساله‌های هلند بازی کرده و در 24 سالگی یکی از مدافعان کلیدی هال‌سیتی محسوب می‌شود. این دو فصل قبل هم بازی‌های بسیاری را کنار هم و در قلب دفاع هال‌سیتی انجام دادند و به همین دلیل کار رایان تفضلی برای بازی در ترکیب اصلی این تیم سخت است.

حدفاصل هفته‌های دوم و سوم چمپیونشیپ، هال‌سیتی در دور اول لیگ‌کاپ نیز شرکت کرد و موفق شد ترنمیر روورز را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد. تفضلی در این بازی یکی از بازیکنان ثابت هال‌سیتی بود که توانست گل سوم این تیم را در دقیقه 45 و با ضربه سر به ثمر برساند. البته این گل باز هم باعث نشد تا تفضلی برای بازی هفته سوم مقابل برنتفورد به ترکیب ثابت هال‌سیتی برسد و جای دی‌وایس یا بورکی را بگیرد.

به گزارش جی پلاس؛ هال‌سیتی در پایان هفته سوم چمپیونشیپ و با کسب 4 امتیاز در رده دهم قرار گرفته. این تیم در دور بعد لیگ‌کاپ باید به مصاف پرستون برود. دیداری که احتمال حضور رایان تفضلی در آن وجود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید