سردیس استاد انتظامی رونمایی شد+ عکس

همزمان با سالروز درگذشت استاد انتظامی از تابلو نام خیابان و سردیس استاد انتظامی رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، مراسم رونمایی از تابلو نام خیابان و سردیس استاد انتظامی امروز همزمان با سالروز درگذشت استاد عزت الله انتظامی برگزار شد.

در این مراسم محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران، مجید انتظامی، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، سید مجتبی موسوی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی و جمعی دیگر از مدیران شهری حضور داشتند.

مجید انتظامی فرزند استاد عزت الله انتظامی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سازمان زیباسازی این اقدام سازمان را بسیار موثر دانست و گفت: فعالیت های بسیار خوبی در شهر تهران آغاز شده و امیدوارم که ادامه دار باشد.

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه این اقدام گام کوچکی بود که شورای شهر تهران در مسیر تقدیر و تجلیل از بزرگان عرصه هنر برداشته است، گفت: با کمک شورای شهر تهران و خانه موسیقی توانستیم خانه موزه استاد انتظامی را برای بازدید عموم آماده کنیم. از خانواده مرحوم انتظامی جهت همکاری همه جانبه در این مسیر تشکر کنم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در کنار این اقدام ما خانه موزه استاد انتظامی را احداث کردیم تا شهروندان بتوانند با حضور در این موزه با وسائل و سبک زندگی آن مرحوم آشنا شوند.

لازم به ذکر است؛ شورای شهر تهران با تصویب مصوبه ای خیابان سپند (در خیابان موحد دانش) در منطقه یک تهران را به نام زنده یاد عزت الله انتظامی تغییر داد.

دیدگاه تان را بنویسید