پیشکسوت استقلال: اعضای هیات‌مدیره وقت ندارند، چرا استعفا نمی‌دهند؟

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت:یک عده در وزارت ورزش دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد، این اتفاق در زمان محمود گودرزی وجود داشت و سلطانی‌فر هم همان راه را ادامه می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی جباری درخصوص اتفاقاتی که پیرامون باشگاه استقلال رخ داده و در آستانه شروع لیگ استراماچونی با مسئولان این باشگاه دچار اختلاف شده است، صحبت‌های زیر را انجام داد. 

* گودرزی موفقیت استقلال را دوست نداشت، سلطانی‌فر همان راه را می‌رود

وی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ می‌دهد بیشتر به ساختار این باشگاه برمی‌گردد تمام خط و خطوط از طرف وزارت داده می‌شود و مشکلات به خاطر دخالت‌های بی‌مورد برخی اطرافیان باشگاه است. یک عده در وزارت ورزش اصلا دوست ندارند موفقیت استقلال را ببینند که این موضوع از زمان وزیر بودن محمود گودرزی اتفاق افتاد و حالا هم همه ادامه راه گودرزی را می‌روند و سلطانی‌فر هم همین کار را انجام می‌دهد. 

*سلطانی‌فر که رئیس مجمع است چرا نسبت به اتفاقات استقلال بی تفاوت است؟

جباری تاکید کرد شما به هیات مدیره استقلال نگاه کنید که هیچ  کدام نیستند؛ پرسپولیس هم هیات مدیرهدارد،  استقلال هم همینطور، آنها مرتب دور هم جمع می‌شوند ولی این هیات مدیره معلوم نیست کجا هستند؛ اعضای هیات مدیره باید به داد استقلال برسند و برنامه‌ریی کنند و می‌بینید که چندپارچگی بین آنها وجود دارد؛ متاسفانه آقای سلطانی‌فر که وزیر ورزش و رئیس مجمع استقلال است نسبت به این مسائل بی‌تفاوت شده در حالی که او باید مدیریت باشگاه و اتفاقاتی که در آن رقم می‌خورد را رصد کند. هیات‌ مدیره نیست و در کل 4-3 بار هم جلسه نگذاشتند. آنها مرتب در جلسات غیبت دارند و معلوم نیست در باشگاه چه می‌گذرد. 

* اعضای هیات مدیره استقلال وقت ندارند استعفا کنند

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال تاکید کرد: اگر هیات مدیره استقلال وقت ندارد استعفا کند وزارت ورزش باید ورود کند و نفراتی را بگذارد که مشکل‌گشا باشند؛‌احمد سعادتمند الان چند ماه است از ریاست هیات مدیرهاستعفا کرده وزیر چه تصمیمی گرفت؟ آیا از او سوال شده که به چه دلیل استعفا کرده است و اگر شده آیا نباید به دلایل آن می‌پرداختند؟ 

*یک عده در وزارت دوست ندارند استقلال روز خوش ببیند

جباری افزود: عواملی که در وزارت هستند بدون استثنا علیه استقلال‌اند و دوست ندارند این باشگاه روز خوش ببیند. استقلال یکسری بازیکن خوب از دست داده و یکسری جوان گرفته که هنوز معلوم نیست آیا موفق می‌شوند یا خیر؟ تجربه همه نشان داده که بازیکنان جوان چند سال وقت می‌خواهند پس  استقلال کی باید به آرامش برسد؟ چرا باید این همه تغییرات داشته باشد. 

*وقتی خطیر بود باشگاه کم مشکل نداشت، او نبود استقلال با شفر نتیجه می گرفت

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس درخصوص اینکه با جدایی علی خطیر به نظر می‌رسد حواشی در این باشگاه بیشتر شده گفت: شما فکر می‌کنید زمان حضور داشتن این معاون مشکلات وجود نداشت؟ اتفاقا وقتی این آقا بود مشکلات کم نبود که من نمی‌خواهم در اینجا مسائل را باز کنم، اجازه بدهید من چیزی در زمینه مشکلات خطیر نگویم. فقط به این اشاره کنم اگر رفتارهای این آقا نبود شفر در استقلال نتیجه می‌گرفت. کسی که خودش می‌گوید اگر شفر تیم را قهرمان می‌کرد مجبور می‌شدیم او را نگه داریم یعنی دلش به حال استقلال نمی‌سوزد. شما فرض کنید شفر در استقلال می‌ماند و تیم را قهرمان می‌کرد. آنوقت سودش را چه کسی می‌برد؟ فوقش اگر اخلاقشان به شفر نمی‌خورد با او توافق می‌کردند و راحت کنارش می‌گذاشتند نه اینکه به استقلال ضربه بزنند. متاسفانه افرادی که بیرون هستند بیشتر به استقلال ضربه می‌زنند و این باشگاه در این سال‌ها از این اتفاقات صدمات زیادی دیده است. 

* استراماچونی می‌داند زیر قرارداد را امضا کرده، برخی موش می‌دوانند

جباری با اشاره به شایعه جدایی استراماچونی از جمع آبی‌پوشان گفت: استراماچونی یک مربی حرفه‌ای است و کسی که از فوتبال ایتالیا بیرون می‌آید  اصول حرفه‌ای را خوب یاد گرفته است. شاید اتفاقاتی افتاده اما او خیلی راحت  نمی‌تواند زیر قراردادش بزند. زمانی که این مربی می‌خواست به ایران بیاید مطمئن باشید همه چیز را مطالعه کرده است. شاید مشکلات در جذب نفرات و ... باشد اما مطمئن باشید این مربی خوب می‌داند که با استقلال قرارداد بسته است. من از جزئیات این قرارداد خبری ندارم اما می‌دانم اطرافیان نمی‌گذارند استقلال آرامش داشته باشد. آنهایی که در بیرون نشسته‌اند موش می‌دوانند که استقلال در آستانه لیگ کارش را با تمرکز شروع نکند و این مسائل بی‌هدف نیست. 

 

دیدگاه تان را بنویسید