حرف های پورموسوى پس از قهرمانی تیم فوتبال جوانان در مسابقات کافا

سیداکبر پورموسوى، سرمربى تیم فوتبال جوانان پس از قهرمانى در مسابقات کافا گفت: این موفقیت حاصل زحمات مربیان تیم‌هاى پایه فوتبال ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیداکبر پورموسوى گفت: ابتدا جا دارد از تلاش تمامى اعضاى تیم، بازیکنان و همکارانم در کادر فنى تشکر کنم که با تلاش شبانه‌روزى توانستند نتایج خوبى را در این رقابت‌ها کسب کنند، اما حقیقت این است که کار ما از اینجا شروع شده و فرصتى براى خوشحالى نداریم. از روز شنبه همه چیز از ابتدا آغاز خواهد شد تا با برنامه‌ریزى و تلاش در مسیر موفقیت گام برداریم.

سرمربى تیم فوتبال جوانان اضافه کرد: بازى بسیار سختى برابر تاجیکستان داشتیم. بیش از 10 هزار تماشاگر از تیم میزبان حمایت مى‌کردند و تیم ما در همین شرایط برترى داشت و حتى اگر از فرصت‌ها استفاده مى‌کردیم شایسته پیروزى در این مسابقه بودیم. کسب 10 امتیاز در چهار مسابقه ارزشمند است خصوصاً با توجه به اینکه حریفان قدرتمندى داشتیم و سطح فوتبال این تیم‌ها به واقع پیشرفت کرده است. خوشحالم که در فاز دفاع و حمله به خوبى عمل کردیم و در نهایت قهرمان شدیم. در واقع خوشحالى ما از این بابت است که خودباورى و اعتمادبه‌نفس لازم براى بچه‌ها ایجاد شد و این مسئله مى‌تواند به ما کمک کند.

پورموسوى همچنین اظهار داشت: قهرمانى مسابقات کافا را به مربیان پرتلاش و زحمتکش فوتبال پایه تقدیم مى‌کنیم، چرا که این موفقیت حاصل زحمات آنهاست. کسانى که هیچ ادعایى ندارند و با کمترین درآمد شناسایى و پرورش استعدادها را به بهترین شکل انجام مى‌دهند. درخشش و موفقیت تیم‌هاى پایه حاصل زحمات آنهاست و ما در سطح ملى از حاصل تلاش این عزیزان استفاده مى‌کنیم. جا دارد از سفیر محترم جمهورى اسلامى ایران آقاى صابرى و همکاران‌شان تشکر کنم همچنین از باشگاه‌هایى که با ما همکارى خوبى داشتند و بازیکنان‌شان را در اختیار تیم جوانان گذاشتند. همچنین از حمایت‌هاى فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان و کمیته فنى قدردانى مى‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید