کنعانی زادگان: آسمان پرسپولیس پر از ستاره است

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از نخستین بازیکنان پر سر و صدا در فصل نقل و انتقالات بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، او به عنوان بازیکن ملی پوش از ماشین سازی تبریز به جمع سرخپوشان اضافه شد و حالا برای خودش هدف گذاری کرده تا یک فصل خوب و موفق را آغاز کند. این بازیکن اعتقاد دارد پرسپولیس در فصل نوزدهم نیز، قهرمانی را از آن خود می کند و تعداد ملی پوشان تیم نیز افزایش می یابد. با کنعانی زادگان برای دقایقی همصحبت شدیم که می خوانید:

*همه دوست دارند لیگ هر چه زودتر آغاز شود. شما بازیکنان چه احساسی دارید؟

به هر حال انگیزه های زیادی برای مان وجود دارد و اصلا نمی توانیم وقت را برای بازگشت به لیگ از دست بدهیم. همه با شور و حال خاصی تمرین می کنند و امیدواریم مشکلات مرتفع شده و دوباره استارت شروع لیگ را شاهد باشیم. هر روز با همین انگیزه تمرین می کنیم و مربیان نیز بی تاب شروع فصل هستند. تمام هدف یک فوتبالیست، بازی کردن است.

*شاید این شرایط برای تو متفاوت هم باشد!

بله صد در صد. بالاخره من بعد از مدت ها به پرسپولیس برگشتم و دوست دارم برای تیمم بازی کنم. اتفاقا از نگاه من، شروع فصل می تواند جذابیت های بیشتری هم داشته باشد. آن قدر انگیزه دارم که مطمئنا در زمان شروع فصل، خودمان را ثابت کنم. انشالله طوری بازی کنم و همراه با تیم نتیجه بگیریم که هواداران راضی و خوشنود شوند.

*پرسپولیس در این فصل بازیکنان زیادی دارد. فکر می کنی بتوانی جایی در ترکیب اصلی برای خودت درست کنی؟

بله، امسال آسمان پرسپولیس پر از ستاره است و رسیدن به ترکیب اصلی دشوار شده ولی من اهل جنگیدن هستم و همان طور که گفتم، انگیزه هایم با سایر بازیکنان متفاوت است. لحظه شماری می کنم تا لیگ شروع شود و به من هم بازی برسد تا آمادگی ذهنی و بدنی ام را به اثبات برسانم. قطعا همه دوست دارند در ترکیب اصلی باشند و برای این موضوع تلاش می کنند. من هم طبیعتا چنین هدفی دارم اما گابریل کالدرون باید تصمیم نهایی را بگیرد.

*کار کردن با کالدرون برای تو چطور است؟

او رابطه صمیمانه و حرفه ای با بازیکنان برقرار می کند و توجه زیادی به نظم و انضباط داخل تیم و هنگام تمرینات دارد. مربی کاملا جدی است که پا به پای ما می دود و تمرین می کند. آمادگی بدنی اش همه را متعجب کرده و اجازه نمی دهد بین خودش  و بازیکنان، فاصله ای ایجاد شود. در کنار کالدرون می توانیم موفق باشیم. من با مربیان زیادی کار کرده ام و به نظرم کالدرون یکی از بهترین مربیانی است که به ایران آمده و می خواهد موفق باشد.

*می گویند تو قرار است جای یکی از بازیکنان سرشناس تیم را در ترکیب پر کنی. این موضوع صحت دارد؟

نمی دانم این حرف ها از کجا می آید و اصلا دوست ندارم وارد چنین حاشیه هایی شوم. روزی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد بستم، هیچ شرط و شروطی نداشتم. فقط دلم می خواست برخی اتفاقات گذشته را در بازگشت به این تیم، جبران کنم. حالا هم می گویم من قرار نیست جای فرد دیگری را پر کنم. همه ما در داخل تیم، با یکدیگر رفیق و صمیمی هستیم و کار خودمان را انجام می دهیم. فضای داخل تیم نیز، حرفه ای و عالی است و هیچ کس نمی خواهد جای دیگری را بگیرد. ما فقط باید تمرین کنیم و هر کس باید منتظر نقش و جای خودش در تیم باشد.

*اینکه پرسپولیس در بازی های تدارکاتی بازنده می شود، برای شما عجیب نیست؟

بازی های تدارکاتی این طور نیست که بازیکنان خود را برای کسب پیروزی به آب و آتش بزنند. ما هم همه بازی های تدارکاتی را از دست نداده ایم بلکه فقط در برخی از آنها بازنده شدیم. اتفاق خاصی هم رخ نداده زیرا می توانیم در لیگ، با استفاده از تجربیاتی که در این بازی ها به دست آوردیم، خودمان را نشان بدهیم. این دیدارها برای افزایش هماهنگی بین بازیکنان تدارک دیده می شود.

*نظرت در مورد قرعه کشی لیگ چیست؟

انصافا قرعه سختی برای پرسپولیس رقم خورده زیرا در 6 هفته اول با هر 4 مدعی بازی داریم و کارمان دشوار می شود ولی پرسپولیس تیمی نیست که از این اتفاقات هراسی داشته باشد. اتفاقا همین که در هفته های پایانی نیازی به بازی با مدعیان نیست، برای ما می تواند اتفاق خوبی باشد.

*حرف پایانی؟

دوست دارم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم. با اینکه من با شرایط خاصی به پرسپولیس برگشتم اما آنها مرا به خوبی حمایت کردند. من هم قول می دهم با ارائه بازی های خوب، جایی در دل شان باز کنم و جواب محبت هایی که به من داشتند را بدهم. همه ما برای کسب قهرمانی وارد لیگ می شویم و انگیزه های بزرگی داریم تا از عنوان قهرمانی پرسپولیس در 3 فصل گذشته دفاع کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید