گزارش جی پلاس از عملکرد ضعیف الحاجی گرو در لیگ سوئد

آمار عجیب مهاجمی که استقلال نباید می خرید!

الحاجی گرو در یک سال گذشته تنها یک گل زده و آماری ضعیف را از خود به جا گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ حتما به یاد دارید که استقلال در زمان مربیگری وینفرد شفر چه تلاش گسترده‌ای برای جذب الحاجی گرو انجام داد. مهاجمی که عضو اوسترسوند بود و همراه این تیم در لیگ اروپا و لیگ سوئد حضور داشت. گرو با رقمی در حدود 350 هزار یورو برای دریافت رضایتنامه و همچنین حدود 200 هزار یورو دستمزد به استقلال آمد و نیم‌فصل پیراهن این تیم را پوشید. نیم‌فصلی ناموفق که در نهایت منجر به قطع همکاری مهاجم نیجریه‌ای با استقلال شد.

الحاجی گرو به عنوان بازیکن آزاد و ابتدای همین فصل به اوسترسوند برگشت و پیراهن تیم سابق خود را پوشید. بازگشتی ناموفق که با انجام 13 بازی و تنها یک گل زده همراه شد. همین بهانه‌ای شد تا اوسترسوند نام گرو را در لیست فروش قرار بدهد و با هلسینبورگ در آلونسکان – لیگ برتر سوئد – برای انتقال این مهاجم به توافق برسد.

2e57d3aa-d1ab-4799-96a4-61eaa65f2fd3

هلسینبورگ با هدایت هنریک لارسن- مهاجم سابق تیم ملی سوئد و باشگاه بارسلونا – فصل را آغاز کرده و در پایان هفته نوزدهم و با کسب تنها 18 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. گرو از وقتی به هلسینبورگ رفته 4 بار به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و تنها یک بار تعویض شده. ماحصل حضور 338 دقیقه‌ای او در زمین، نه گل زده و نه پاس گل بوده است.

به گزارش جی پلاس؛ حالا که آمار عجیب گرو را می‌بینیم به این نکته می‌رسیم که او در یک سال گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده و این برای مهاجمی با آن قیمت سرسام‌آور آمار جالبی نیست. مدیران استقلال اما او را با نظر شفر جذب کردند و پای گل نزدن‌هایش ایستادند. هر چند از همان ابتدا مشخص بود و ما هم پیش از قرارداد و حتی پیش از ورودش به ایران نوشتیم که گرو مهاجم گلزنی نیست (الحاجی گلزن نیست؛ 5 فصل، 78 بازی و 7 گل زده! )  و این مهاجم چنین مسئله‌ای را در لیگ سوئد هم نشان داده است.

دیدگاه تان را بنویسید