نیاز رئال و بارسا به یک ستاره

هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب نیمار هستند، اما آیا جذب او فقط به خاطر بزرگی این بازیکن است یا تیم‌ها به او نیاز هم دارند؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نیمار، نیمار و باز هم نیمار. نامی که این روزها فضای مجازی، دنیای فوتبال و مطبوعات را پر کرده است. حالا بین تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید برای به خدمت گرفتنش رقابت است. اما قبل از این که بفهمیم او به یکی از این دو تیم می‌رود یا نه و اگر پاسخ مثبت است به کدام تیم، بهتر است ببینیم او برای کدام تیم مناسب‌تر است. در واقع والورده به دنبال خریدی منطقی‌تر است یا زیدان؟

اگر او به بارسا برود والورده می‌تواند از ترکیب ۴-۲-۴ استفاده کند. در این سیستم طبیعتا لوئیز سوارس در نوک خط حمله بازی خواهد کرد و پشت سر او نیمار، مسی و گریزمان قرار خواهند گرفت. پشت این بازیکنان هم سرخیو بوسکتس و دی یانگ قرار می‎گیرند تا جلوتر از آلبا، لنگله، پیکه و سمدو، بازیکنان خط دفاعی این تیم باشند.

اگر بارسا با این سیستم بازی کند هم نیمار و هم گریزمان باید بارها برگردند و به خط دفاعی کمک کنند. این سیستم کمی ریسکی است و در هر بازی شاهد دوندگی بیش از اندازه مسی و گریزمان خواهیم بود.

اما اگر نیمار به رئال مادرید ملحق شود در ترکیب این تیم باید در سیستم ۱-۳-۲-۴ زیدان قرار گیرد. در این شرایط او باید به همراه هازارد و مودریچ پشت سر بنزما قرار گیرد. همچنین پشت سر آن‌ها هم تونی کروس و کاسمیرو بازی خواهند کرد و در خط دفاعی مارسلو، واران، راموس و کارواخال حضور خواهند داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید