تمرین استقلال با حضور تماشاگران و بدون خبرنگاران!

تمرینات تیم فوتبال استقلال برخلاف اعلام مسئولان این تیم با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرینات تیم فوتبال استقلال برای نوزدهمین دوره لیگ برتر مدت‌هاست پیگیری می‌شود و خبرنگاران و عکاسان تنها یک بار موفق به پوشش یکی از جلسات تمرینی شده‌اند. مسئولان استقلال بارها عنوان کرده‌اند که طبق قرارداد با مجموعه نفت تهرانسر، امکان برگزاری تمرینات با حضور خبرنگاران و تماشاگران را ندارند، اما تقریباً بیشتر روزهای هفته که تمرینات در نوبت عصر برگزار می‌شود، شاهد حضور هواداران در محل تمرین آبی‌پوشان هستیم، هوادارانی که خیلی راحت به تماشای تمرین پرداخته و حتی با بازیکنان و مربیان عکس سلفی می‌گیرند.

به نظر می‌رسد که تنها خبرنگاران هستند که از نظر مسئولان مَحرم نبوده و امکان پوشش تمرین استقلال را ندارند. شاید سیاست مسئولان استقلال این است که اگر تمرینات با حضور خبرنگاران برگزار شود، حواشی خاص خودش را خواهد داشت، در صورتی که پوشش خبری تمرین تیمی مثل استقلال که از هواداران زیادی برخوردار است، می‌تواند بازتاب زیادی برای علاقه‌‌مندان به این تیم داشته باشد، چون گزارش تمرینی که در کانال‌های استقلال منتشر می‌شود، به جزئیات نمی‌پردازد و نمی‌تواند هواداران را به طور کامل در جریان ریز تمرینات قرار دهد.

تمرینات پرسپولیس برخلاف استقلال هفته‌ای حداقل یک بار با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود. در سال‌هایی هم که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بود، رابطه خوبی بین اعضای تیم و خبرنگاران حاضر در تمرین برقرار بود. استقلال اما، چند سالی است که تمریناتش به روی خبرنگاران بسته است و شاید فراموش کرده‌اند که با وجود بسته بودن تمرینات، استقلال طی شش سال اخیر تنها یک‌ قهرمانی آن هم در جام حذفی به دست آورده است!

 

دیدگاه تان را بنویسید