کولاکوویچ: می خواهیم حریفان را در روسیه سورپرایز کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رؤیای ما این است که بتوانیم در روسیه حریفانمان را سورپرایز کنیم اما قطعاً تحقق آن خیلی سخت خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست پیش از شروع مسابقات انتخابی المپیک 2020 اظهار داشت: بازیکنان ما بارها برابر روسیه بازی کرده‌اند و خوب می‌دانند که روسیه چه تیم قدرتمندی است. مخصوصاً در این فصل که آنها قهرمان لیگ ملت‌ها هم شده‌اند و با بازیکنان باتجربه‌‌‌ و با قدرت بیش‌تری به رقابت‌های انتخابی المپیک آمده‌اند. روس‌ها مربی خوبی دارند که نشان داد می‌توانند والیبال متفاوتی را به نمایش بگذارند و تیم بسیار قدرتمندی هستند. روسیه بازیکنان باکیفیت بسیاری دارد که همگی عالی هستند.

او با اشاره به دیدار دو تیم در لیگ ملت‌های والیبال گفت: امسال در ارومیه با هم بازی کردیم و روسیه را شکست دادیم اما فکر می‌کنم تجربه‌ی خوب بازی با روسیه در شهر ارومیه بسیار متفاوت بود. ارومیه شهری والیبالی است که هواداران والیبالی بسیاری دارد و فضای آنجا از هر نظر کاملاً متفاوت با روسیه است. همچنین روسیه حالا در این مرحله دو بازیکن اصلی خود از لیگ ملت‌ها را به همراه ندارد اما چهار بازیکن باتجربه‌ی دیگر به تیم آن‌ها ملحق شده‌اند. این بازی کاملا با شرایط لیگ ملت‌ها متفاوت است.

سرمربی تیم ملی درباره اهداف ایران در سن پترزبورگ، اضافه کرد: خواسته‌ها و رؤیاهای خودمان را دنبال می‌کنیم و رؤیای ما این است که بتوانیم این‌جا حریفانمان را سورپرایز کنیم اما قطعاً تحقق آن خیلی سخت خواهد بود.

وی افزود: اگرچه به علت برخی مصدومیت‌ها و بیماری بعضی از بازیکنان، به طور کامل برای این تورنمنت آماده نشدیم اما امسال دوره‌ی بسیار خوبی را در لیگ ملت‌ها گذراندیم.

کولاکوویچ درباره تقابل با دیگر تیم‌های حاضر در روسیه بیان عنوان کرد: با جدیت تمام برای همه‌ی دیدارهای خود آماده می‌شویم، زیرا به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آماده‌سازی جدی برای مصاف با همه‌ی حریفان خودمان داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: امیدوارم تیم ما اینجا هم بهترین نمایش خود را در میدان داشته باشد و والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید