بازیکن سابق پرسپولیس: ان‌شاءالله سومین قهرمانی‌ام با سپاهان

شایان مصلح مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت با قراردادی قابل توجه به سپاهان اصفهان پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  البته مصلح در سمت چپ خط دفاع تیم سپاهان، باید با سعید آقایی بر سر حضور در ترکیب اصلی مبارزه کند که کار سختی دارد اما انتخاب شایان، سفر به اصفهان بود. او مذاکراتی با باشگاه پدیده مشهد داشت که به توافق نهایی نرسید و از این پس، مصلح را در پیراهن تیم اصفهانی می بینم.

این بازیکن گفت: «وقتی از پرسپولیس جدا شدم، چند پیشنهاد کاری خوب به دستم رسید ولی برای خودم یک شرط مهم گذاشتم. با خودم این قرار را داشتم که چون از پرسپولیس خارج می شوم، فقط به تیمی بروم که مدعی قهرمانی است. نمی توانستم بعد از دو قهرمانی در لیگ برتر، به تیمی متوسط بروم به همین علت، با احترام به سایر باشگاه ها، به برخی از پیشنهاداتم جواب منفی دادم.»

او در پاسخ به این سوال که چه پیشنهاداتی مطرح شده و از سوی کدام باشگاه ها، تماس دریافت کرد، افزود: «نمی خواهم نامی از باشگاه های دیگر بیاورم چون این کار حرفه ای نیست. بالاخره یکسری پیشنهاد بود و طبیعتا من حق انتخاب داشتم و در نهایت به نام سپاهان رسیدم. حالا هم با یک کوله بار پر از خاطرات خوب، تهران را ترک کردم و از این پس در خدمت سپاهان هستم. از دوستان در باقی باشگاه ها هم عذرخواهی کردم که نتوانستم در خدمت شان باشم. امیدوارم عذرم را بپذیرند چون همه ما در فوتبال حرفه ای فعالیت می کنیم.»

شایان در مورد همکاری با سپاهان اضافه کرد: «وقتی پیشنهاد این باشگاه مطرح شد، بررسی کردم و دیدم که برای کسب سومین قهرمانی پیاپی می توانم روی این پیشنهاد به صورت جدی فکر کنم. مذاکرات مثبتی هم داشتیم و در نهایت قرار شد به این تیم بپیوندم. حالا هم از این بابت واقعا خوشحالم. امیدوارم بتوانم عضو مفیدی برای سپاهان در فصل نوزدهم باشم و بازی های خوبی با پیراهن این تیم به نمایش بگذارم.»

مصلح در نهایت گفت: «موضوعی که برایم اهمیت دارد، احترام است. من همیشه از سوی هواداران پرسپولیس، احترام دریافت کردم و به آنها احترام گذاشتم. مطمئن باشید هر کجا که باشم، این احترام ادامه خواهد داشت و قرار نیست اتفاق دیگری رخ بدهد. من یک بازیکن حرفه ای هستم و یاد گرفته ام که حرفه ای فکر کنم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید