تمام بازیکنان خارجی مدنظر باشگاه گزینه‌های کالدرون هستند

خلیلی: تیم جدیدی نبسته‌ایم، قوی‌تر هم شده‌ایم

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد این تیم تمام بازیکنان خود را حفظ کرده است و نسبت به فصل گذشته تیمی قوی‌تر هم شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن خلیلی درباره میزبانی شهر مشهد مقدس از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: هنوز که میزبانی را ندیدیم، اما مسلماً کنار امام رضا (ع) بودن توفیقی است. امیدواریم زمان‌ پروازمان هم اجازه بدهد تا نایب‌الزیاره دوستان باشیم. در کل، همه‌ی شهرها یکی است و این خیلی کار قشنگی است و این‌طور مسئولان بیشتر خودشان را سهیم می‌دانند.

وی درباره حضور مایگا در تست‌های پزشکی نیز گفت: در مورد تمام مسائل نقل و انتقالاتی سخنگوی اصلی باشگاه که مدیرعامل هم است، صحبت می‌کند. در مورد بازیکنان خارجی هم اطلاعات کامل را ایشان دارد و او صحبت کند بهتر است،  اما در کل بازیکنان خارجی مدنظر ما، همان‌هایی هستند که کالدرون پیشنهاد داده است.

خلیلی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد دربی در هفته چندم برگزار شود، عنوان کرد: فرقی نمی‌کند، دربی، دربی است. انشاءالله هر هفته‌ای باشد، بازی زیبایی باشد و هواداران از این بازی لذت ببرند.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به پرسشی در مورد نقل و انتقالات این تیم یادآور شد: تیم ما همان تیم سال گذشته است و تیم جدیدی بسته نشده است! پرسپولیس قوی‌تر هم شده و سه بازیکن به آن اضافه شده‌اند که دو بازیکن ملی‌پوش هستند و یک بازیکن دیگر هم بازیکن سابق تیم ما بوده است. 

وی همچنین درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از یک هنرمند که به لوگوی این باشگاه توهین کرده بود، گفت: شکایت از ایشان را دنبال کرده‌ایم و فکر می‌کنم خبرش هم روی سایت باشگاه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید