هشدار جدی سازمان سنجش به کنکوری‌های ۹۸

با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو دست به کلاهبرداری زده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات واهی و با سوءاستفاده ازنام عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و با جعل آرم سازمان از طریق شبکه های مجازی، رسانه های شنیداری و دیداری، رسانه های مکتوب و ... اقدام به جلب اعتماد و فریب داوطلبان و خانواده های محترم ایشان می‌کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده های محترم ایشان می رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح می‌کنند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی می باشد.  بدیهی است حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری های حقوقی لازم جهت برخورد با مؤسسات و افراد متخلف را انجام خواهد داد. از کلیه داوطلبان و شهروندان گرامی درخواست می شود در صورت مواجهه با تخلف های ذکر شده، موارد را به سازمان سنجش آموزش کشور از طریق شماره تلفن های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکیhefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی  http://q.sanjesh.org/۵۳۴۷۹  به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش نمایند.

داوطلبان محترم جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه های صادره درخصوص انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ می توانند از طریق سایت سازمان و نشریه پیک سنجش (ویژه نامه انتخاب رشته) اقدام کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید