کالدرون می داند به تیم بزرگی آمده

عالیشاه : مقایسه کالدرون با برانکو درست نیست

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون می‌داند به تیم بزرگی آمده و برای آشنایی با وضعیت بازیکنان هر روز فیلم بازی‌های قبلی پرسپولیس را می‌بیند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید عالیشاه در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس پس از برگزاری چند بازی دوستانه گفت: با توجه به اینکه ما در اردوی ترکیه نتوانستیم بازی‌های دوستانه انجام دهیم به همین دلیل نیاز مبرمی به انجام بازی‌های دوستانه در تهران داشتیم و به همین خاطر در جام شهدا حضور پیدا کردیم و دو بازی در این رقابت‌ها انجام دادیم. در هفته‌ای که گذشت هم دو بازی دیگر انجام دادیم و قرار است این هفته در دو بازی تدارکاتی دیگر به میدان برویم چرا که آقای کالدرون برای شناخت هر چه بیشتر بازیکنان پرسپولیس نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارد و از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس هم برای رسیدن به آمادگی بیشتر باید بازی کنند. خوشبختانه در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی هم گرفتیم و امیدوار هستم با ادامه این روند روز به روز شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه یکی از بازیکنان پیکان مدعی شده بود تیم کالدرون از تیم برانکو بهتر است،‌ افزود: به نظر من مقایسه کردن اصلا خوب نیست چرا که هر مربی خصوصیات خاص خودش را دارد و نمی‌توان همه را با هم مقایسه کرد. هر مربی تفکرات خودش را دارد و آقای برانکو تیمش را یک طور به زمین می‌فرستاد و آقای کالدرون هم با تفکر دیگری تیمش را روانه زمین می‌کند. این مقایسه کردن‌ها اصلا مناسب و درست نیست اما مهم این است که پرسپولیس به موفقیت برسد و بقیه مسائل خیلی اهمیت ندارد. 

عالیشاه در باره اینکه رابطه او با کالدرون چگونه است،‌ تصریح کرد: به هر حال آقای کالدرون شناخت خوبی از پرسپولیس داشته و هر روز می‌بینم که با لب تاپ بازی‌های گذشته پرسپولیس را مرور می‌کند تا به خوبی با بازیکنان و توانایی‌های آنها آشنا شود. او می‌داند که به یک تیم بزرگ آمده و می‌‌داند که مسئولیت همه ما بالاست و به همین دلیل در ابتدا سعی می‌کرد بازیکنان را بشناسد و حالا کار به شرایطی رسیده که او به خوبی با شرایط پرسپولیس آشنا شده و می‌تواند ما را به موفقیت‌های زیادی برساند.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد وضعیت بدنی بازیکنان این تیم هم اظهار داشت: خوشبختانه به خاطر انجام بازی‌های تدارکاتی از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم و با انجام این بازی‌ها در روزهای آینده می‌توانیم به شرایط بهتری هم برسیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید