فرکی: من و گل‌محمدی به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید که تیمش در این فصل باید شروع خوبی داشته باشد و این مسئله برای او اهمیت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل شهر خودرو در دیدار دوستانه گفت: این هفتمین دیدار تدارکاتی ما پیش از شروع فصل جدید بود. این فرصت خوبی برای ما بود که شرایط تیم‌مان را یک بار دیگر بررسی کنیم و بازیکنان‌مان را به صورت انفرادی، بدنی و گروهی محک بزنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم امروز به نتیجه خوبی هم دست پیدا کردیم. ما زود به گل رسیدیم و بعد از آن توانستیم تمرین کنیم در بازی‌هایی که جلو می‌افتیم، به چه شکل عمل کنیم. به نظرم بازیکنان‌مان امروز خوب عمل کردند، اما در بخش دفاعی کمی اشتباه داشتیم. البته حریف بعضاً یکی دو اشتباه داشت که در طول 90 دقیقه سعی کردیم در این فاز هم کار کنیم و روی اشتباهات تیم حریف صاحب موقعیت شویم. روی حملات خیلی دقت نکردیم، اما باز هم چهار پنج موقعیت داشتیم که هدر رفت و شاید می‌توانستیم 2 بر صفر هم برنده باشیم. با این حال نتیجه بازی مساوی شد که خیلی برای ما و حریف مهم نبود و هم ما و هم یحیی گل‌محمدی به چیزی که از این بازی می‌خواستیم، رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تعاریفی که گابریل کالدرون از تیم او پس از دیدار دوستانه پیکان و پرسپولیس داشت، گفت: به‌هرحال او محبت داشته است و در این مسابقه هم بچه‌های ما یک بازی خوب انجام دادند. تلاش ما این است که به خوبی آماده شده و راهی مسابقات شویم. یک شروع خوب خیلی برای ما اهمیت دارد که قرعه هم هنوز معلوم نیست. فکر می‌کنم فصل گذشته تیم پیکان قرعه بدی خورده بود، اما باید سعی داشته کنیم که امسال شروع خوبی داشته باشیم. این مسئله کمک می‌کند تا مقابل تیم‌هایی که معمولاً در جدول مدعی هستند، بازی قابل قبولی انجام دهیم که همراه با امتیاز باشد. مقابل سایر تیم‌ها نیز باید بتوانیم در شروع بازی نتایج خوبی بگیریم و انتظارات را برآورده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید