حاشیه دیدار پیکان و شهر خودرو/ خوش‌وبش استقلالی‌ها سابق

بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار دوستانه پیکان و پدیده شهر خودرو با هم خوش‌وبش گرمی داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تأخیر در شروع نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌ها را با چالش جدیدی روبه‌رو کرده است و اکثر تیم‌های لیگ برتری در راستای حفظ آمادگی و حضور پرقدرت در لیگ برتر در قالب دیدارهای تدارکاتی به مصاف یکدیگر می‌روند. امروز (شنبه) در یکی از این دیدارها دو تیم پیکان تهران و شهر خودروی مشهد از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* ایمن و استانداردسازی ورزشگاه‌هایی که در آنها مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود از الزمات فدارسیون فوتبال و سازمان برای شروع مسابقات لیگ به حساب می‌آید. با این وجود و تا این لحظه الزامات موردنظر فدراسیون و سازمان لیگ در ورزشگاه شهدای شهرقدس رعایت نشده است و خبری از نصب گیت‌های الکترونیکی، دوربین مداربسته و شماره‌گذاری صندلی‌های تماشاگران و ... در ورزشگاه نیست.

* محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران با پوشیدن لباس ایران خودرو که به رنگ آبی است در ورزشگاه حاضر شد. فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده هم در ورزشگاه حضور دارد و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

* سیدمهدی رحمتی، روح‌الله باقری و جابر انصاری؛ سه بازیکن سابق استقلال که در تیم‌های پدیده و پیکان حضور دارند، قبل از شروع بازی خوش‌وبش گرمی باهم داشتند.

* اندک هواداران تیم پیکان که تعداد آنها کمتر 20 نفر بود، امروز سیدمهدی رحمتی، دروازبان سابق تیم استقلال و پدیده را تشویق کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید