واکنش آذری به حواشی عدم حضورش در تمرینات استقلال

رضا آذری نسبت به اخبار پیرامون عدم حضورش در تمرینات استقلال واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا ‌آذری ‌هم ‌جزو‌ آن ‌دسته ‌بازیکنانی ‌شد ‌که ‌در‌ این ‌مدت ‌با ‌دستورات ‌رفت ‌و ‌برگشتی ‌باشگاه ‌به‌ تمرینات ‌مواجه ‌شد ‌و ‌در‌نهایت ‌روز ‌پنج‌شنبه‌ متوجه ‌شد ‌باید ‌همچنان ‌به ‌قراردادش ‌با ‌استقلال‌ پایبند ‌باشد.‌ هافبک ‌دفاعی ‌استقلال ‌حرف ‌زد.‌


‌‌‌در ‌صحبتی ‌‌گفتی استراماچونی ‌عذرت ‌را ‌نخواسته ‌است؟
هنوز هم می گویم. ولی نمی دانم چرا روز گذشته برخی اخبار در ارتباط با من این گونه منتشر شده بود که استراماچونی اجازه داده من به تمرینات استقلال برگردم.

‌‌‌یک ‌بار ‌دیگر ‌توضیح ‌می ‌دهی ‌که ‌ماجرا ‌چه‌ بود؟
استراماچونی پنج شنبه دو هفته پیش مرا صدا زد و گفت هیچ مشکلی از نظر فنی با من ندارد ولی چون در پست من بازیکن زیاد است، ترافیک هافبک دفاعی ممکن است باعث شود به من بازی نرسد. پس از آن بود که باشگاه مرا خواست و گفتند دیگر در تمرین شرکت نکنم.

‌‌‌حالا ‌باشگاه ‌به ‌تو ‌گفت ‌برگردی؟
بله! هفته گذشته در نشستی که با مسئولان باشگاه داشتم عنوان شد که از روز شنبه به تمرینات بروم و با تیم کار کنم. من از روز اول تمرینات کنار تیم بودم و از امروز هم مانند روزهای قبل باز هم با تیم کار می کنم.

‌‌فکر ‌نمی ‌کنی ‌شانس ‌بازی ات ‌خیلی ‌کم ‌است؟
به هر حال من بازیکن باشگاه استقلال هستم و باید تابع تصمیمات باشم. هنوز هم 4 سال از قراردادی که با تیم دارم باقی مانده و سعی می کنم با اتکا به توانایی هایی که دارم خودم را به ترکیب اصلی تحمیل کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید