کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان؛

حریفان نمایندگان کشورمان در ۵ وزن نخست مشخص شدند

قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان انجام شد و نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست رقبای خود را شناختند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر فردا (جمعه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود.

قرعه‌کشی پنج وزن نخست این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم، امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور اول، به مصاف اولگ خلیل‌اف از اوکراین می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده رقابت کشتی‌گیران بلاروس و روسیه سرشاخ می‌شود. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

سجاد عباس‌پور در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 24 کشتی‌گیر برگزار می‌شود، پس از استراحت در دور نخست با سوران آقاجانیان از ارمنستان کشتی می‌گیرد. او در صورت پیروزی مقابل حریف خود، در دور سوم به مصاف برنده جدال کشتی‌گیران روسیه و عربستان می‌رود.

در وزن 65 کیلوگرم 27 کشتی‌گیر به رقابت خواهند پرداخت و حجت رضایی در دور اول با الکساندر سولووی از مولداوی مبارزه می‌کند. او در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان بلغارستان و سوئد می‌رود.

کامران ارقش نماینده وزن 80 کیلوگرم کشتی ایران در دور نخست به مصاف یوسوف قولباشی از ترکیه می‌رود و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده رقابت کشتی‌گیران لهستان و ژاپن روبه‌رو می‌شود. در رقابت‌های این وزن نیز 28 کشتی‌گیر حضور دارند.

براساس این گزارش، در وزن 110 کیلوگرم، شاهرخ میکائیلی پس از استراحت در دور اول، با گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران ژاپن و ایتالیا می‌رود. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید