توصیه رونالدو به نیمار: در پاری سن ژرمن بمان!

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، انتظار دارد که نیمار علیرغم پیشنهاد بارسلونا به حضور خود در پاری سن ژرمن ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهاجم برزیلی در هفته های اخیر سوژه اصلی شایعات بوده و پیش از آغاز کوپا آمریکا به توماس توخل، سرمربی پی اس جی، اعلام کرده بود که خواهان جدایی از این تیم است. بارسلونا نیز پیشنهاد 100 میلیون یورویی به علاوه دو بازیکن از ترکیب اصلی خود را برای بازگرداندن این مهاجم 27 ساله به پاری سن ژرمن ارائه کرده است.

برخی منابع نیز از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی نیمار نام برده بودند. با این حال رونالدو باور دارد که نیمار باید به حضور خود در پایتخت فرانسه ادامه دهد. او در این باره به مارکا گفت: " نمی دانم. او بازیکن خوبی است و من رابطه بسیار خوبی با او داردم. صحبت هایی زیادی درباره او و پیوستنش به رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس مطرح شده است. این کار رسانه هاست چون باید روزنامه خود را به فروش برسانند اما من فکر می کنم او در پاری سن ژرمن می ماند و اگر این اتفاق رخ ندهد باید به دنبال جایی بگردد که در آن خوشحال است و می تواند فوتبال خود را ارائه دهد. امیدوارم مصدومیت از او دور باشد چون این اتفاق بسیار برای او رخ داده و چیزی است که باید نگرانش کند. من نگرانم چون دوست دارم بازی این پسر را ببینم. مهم نیست که کجا بازی می کند، مهم این است که از خودش مراقبت کند و مصدومیتی پیش نیاید. این چیزی است که من برای او می خواهم. "

 

دیدگاه تان را بنویسید