قیمت ۴ محصول ایران خودرو افزایش یافت

در حالی که ایران خودرو دو روز پیش قیمت دو محصولش را افزایش داده بود، امروز نیز قیمت ۴ محصول دیگر را افزایش داد؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در شرایطی که بازار خودرو به سمت ثبات پیش می‌رفت و قیمت خودروها روندی کاهشی در پیش گرفته بود، اقدام خودروسازان برای افزایش قیمت ۶ محصولش در کنار بازگشت نرخ‌ها به سایت‌های خرید و فروش خودرو باعث توقف این روند شد و حالا قیمت‌ها در بازار روندی افزایشی به خود گرفته است.

در جدیدترین تصمیم مدیران خودروسازی، قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار V۸ از ۸۰ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان به ۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. قیمت دنا پلاس هم ۱۲۰ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت پژو پارس از ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان به ۸۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. ایران خودرو قیمت جدید رانا را هم ۷۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان تعیین کرده در حالی که قیمت این خودرو تا پیش از این، ۶۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است.

ایران خودرو اخیراً قیمت پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس را با افزایش ۸ میلیون تومان، ۷۶ میلیون و ۱۲ هزار تومان تعیین کرده بود.همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای را با رشد ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معادل ۹۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان اعلام کرده بود.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد گفت: در شرایطی که بازار روندی نزولی دارد، دلیلی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان وجود ندارد.

وی می‌گوید: در کنار بازگشت قیمت خودرو به سایت‌های خرید و فروش خودرو، خودروسازان با افزایش قیمت محصولاتشان به گران شدن خودرو در بازار دامن می‌زنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید