استیلی: تیم امید یک سفر و دو بازی تدارکاتی در پیش دارد

مدیر تیم فوتبال امید ابراز امیدواری کرد که همکاری باشگاه‌ها با این تیم،‌ ادامه‌دار باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی درباره شرایط اردوهای این تیم اظهار داشت: خوشبختانه باشگاه‌ها در تیر ماه همکاری خوبی با تیم امید داشتند و بازیکنان را در اختیار ما گذاشتند. با توجه به اینکه تاریخ آغاز لیگ هنوز مشخص نیست و باشگاه‌ها برنامه‌های آماده‌سازی خود را دنبال می‌کنند، همچنین در پی حضور بازیکنان بیشتری از تیم امید در باشگاه‌های لیگ برتری و تأثیرگذاری نفرات و مهره‌های ما که قطعاً به حضور آنها در رده ملی هم کمک می‌کند، تصمیم گرفتیم به این تعامل دوجانبه ادامه بدهیم و اردوی مرداد ماه لغو خواهد شد. امیدواریم در ماه‌های آتی باشگاه‌ها همکاری خوبی داشته باشند و همچنان نفرات خودمان را در اختیار داشته باشیم.

وی درباره برنامه‌های آتی تیم فوتبال امید تصریح کرد: خوشبختانه برنامه آماده‌سازی بسیار خوب و گسترده‌ای در نظر گرفته شده است که به موقع اجرا می‌شود. ما در شهریور ماه یک سفر و دو مسابقه تدارکاتی بسیار مهم در فیفادی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم از لژیونرهای خود در این اردو استفاده کنیم. پس از آن هم بازی با اندونزی در جاکارتا هماهنگ شده است.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان ادامه داد: همچنین در حال مذاکره برای برگزاری دو اردوی دیگر هستیم و چند حریف تدارکاتی مدنظر داریم. تلاش می‌کنیم هیچ توقفی در این برنامه ایجاد نشود و با حریفان خوب و قدرتمندی بازی کنیم که موجب تقویت تیم امید در مسیر صعود به المپیک باشد. امیدواریم فدراسیون فوتبال در اجرای این برنامه‌ها تنها نماند و حمایت لازم از تیم المپیک صورت پذیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید