رابرت دنیرو هم به «قاتلان ماه کامل» پیوست

در حالی که هنوز «مرد ایرلندی» جدیدترین فیلم اسکورسیزی نمایش خود را شروع نکرده، اعلام شد او آماده است تا پروژه بعدی‌اش را شروع کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیلم «قاتلان ماه کامل» که مدت‌هاست قرار است به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مورد علاقه این کارگردان ساخته شود، اکنون رابرت دنیرو را نیز همراه خود کرده است.

این همان زمانی است که «ایرلندی» راهی سینماها می‌شود و بعد در نت‌فلیکس در دسترس خواهد بود. این فیلم اکنون در مراحل پس از تولید خود است.

در فیلم «قاتلان ماه کامل» رابرت دنیرو در نقش ویلیام هیل بازی می‌کند. البته این اولین همکاری دنیرو با دی‌کاپریو نخواهد بود و این دو نفر در سال ۱۹۹۳ در درام «زندگی پسر» در نقش یک پسر و ناپدری‌اش با هم بازی کرده بودند اما این اولین باری است که اسکورسیزی از هر دو  بازیگر محبوبش در کنار هم در یک فیلم استفاده می‌کند. این دو پیشتر در یک فیلم بازرگانی با هم در برابر دوربین اسکورسیزی ظاهر شده بودند.

اوایل هفته پیش اسکورسیزی با رییس جماعت اوسیج که با عنوان خرس ایستاده شناخته می‌شود، در اوسیج کانتی دیدار کرده بود تا به آنها نشان دهد که تولید این فیلم می‌تواند از نظر مالی به این منطقه کمک کند. در همین دیدار اسکورسیزی گفته است رابرت دنیرو به مجموعه بازیگران فیلم افزوده شده است.

هم رابرت دنیرو و هم دی‌کاپریو از سابقه طولانی همکاری با اسکورسیزی برخوردار هستند و دی کاپریو سال ۲۰۱۳ برای آخرین بار در فیلم «گرگ وال استریت» در برابر دوربین اسکورسیزی قرار گرفته بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید