مادر و پسری پس از 7 سال جدایی به هم رسیدند/ عکس

با پیگیری‌های یکی از ماموران پلیس زن، پسری بعد از هفت سال به مادرش رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حوالی ساعت ۶ صبح روز یکم مردادماه، مأموران انتظامی مستقر در پایانه مسافربری جنوب، با مشاهده رفت و آمد مشکوک یک پسر نوجوان در سالن انتظار پایانه مسافربری، نزد وی رفته و موضوع را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد پدر  این پسر در زندان است و او از یکی از شهرهای جنوبی کشور به قصد دیدار مادربزرگش به پایتخت آمده اما آدرسی از او ندارد.

این پسر به ماموران گفت که پدر و مادرش حدود هفت سال پیش از یکدیگر جدا شده و پدرش دیگر اجازه ملاقات با مادرش را به او نداده است. اما از وقتی که پدرش هم به زندان افتاده، دیگر آشنایی نداشته و به تهران آمده تا نزد مادربزرگش زندگی کند. پس از این اطلاعات، ماموران مشخصات مادربزرگ این پسر را پیدا کرده و با او تماس گرفتند،اما مادر بزرگ اعلام کرد که توانایی نگهداری از نوه‌اش را ندارد و حاضر به پذیرش او نیست.

با امتناع مادربزرگ از پذیرش نوه‌اش، پسر نوجوان به بهزیستی تحویل داده شد و همزمان پرونده تشکیل شده برای این فرد به دایره مددکاری کلانتری ترمینال جنوب ارجاع شد و مامور پلیس زن فعال در این اداره پیگیری‌های خود برای شناسایی مادر این کودک را در دستورکار خود قرار داد.

مدتی بعد مامور پلیس موفق به شناسایی مادر این نوجوان شده و پس از تماس و ملاقات با وی مشخص شد که مادر آمادگی پذیرش و نگهداری از فرزندش را دارد که در همین راستا صبح امروز این پسر از بهزیستی ترخیص و پس از هفت سال دوری اجباری به مادرش تحویل داده شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید