غیبت دو بازیکن در تمرین استقلال

تمرین صبح امروز (دوشنبه) استقلال با دو غایب برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین امروز (دوشنبه) استقلال در زمین چمن مجموعه تهرانسر برگزار شد. علی کریمی، بازیکنی که قراردادش را دیروز تمدید کرد، پیش از آغاز تمرین در محل تمرین حضور پیدا کرد و پس از صحبت کوتاهی که با استراماچونی، سرمربی استقلال داشت، برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به ایفمارک رفت.

با آغاز تمرین و گرم شدن بازیکنان، آن‌ها به پاسکاری ترکیبی و در حال حرکت مشغول شدند. در ادامه هم زیرنظر استراماچونی آماده برگزاری فوتبال درون تیمی شدند.

استقلالی‌ها در دو تیم آبی و زرد فوتبال درون‌ تیمی را برگزار کردند. در تیم آبی، مهدی نوراللهی، یزدانی، میلاد بقری، خادمپور، زکی‌پور، کارگر، فرشید باقری، بلبلی، دشتی، اسماعیلی و دیاباته حضور داشتند و در تیم زرد، سلمانی، طاهرخانی، غلامی، دانشگر، ریگی، رضاوند، غفوری، تبریزی، شجاعیان، قائدی و کریمی به میدان رفتند. هم‌چنین سید حسین حسینی هم به صورت اختصاصی با بهزاد غلامپور تمرین کرد. در طول این فوتبال درون‌ تیمی که زیرنظر استراماچونی برگزار شد، بازیکنان جای‌شان را با یکدیگر عوض می‌کردند.

در تمرین امروز استقلال به جز سجاد آقایی که به دلیل مصدومیت در تمرین غایب بود و علی کریمی که به ایفمارک رفت، همه بازیکنان حضور داشتند. بازیکنان استقلال فردا (سه‌شنبه) هم یک جلسه تمرینی دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید