بهترین لیبروی رقابت‌های والیبال جوانان جهان: برای قهرمانی هم‌قسم شده بودیم

بهترین لیبروی رقابت‌های والیبال جوانان جهان گفت: ایتالیایی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند، اما در بهترین لحظه از آنها انتقام گرفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا حضرت‌پور درمورد کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان به میزبانی بحرین اظهار داشت: اول از همه باید از خدا تشکر کنم که حامی ما بود و توانستیم به بهترین عنوان تاریخ والیبال ایران در رده جوانان دست پیدا کنیم. از روز اول بازی‌ها با وجود تمام مشکلاتی که وجود داشت هم قسم شده بودیم که تا آخرین لحظه بجنگیم.

وی ادامه داد: من و یلی فرصت زیادی برای تمرین با تیم نداشتیم و پس از فینال لیگ ملت‌ها کمی هم خسته بودیم، اما خدا کمک کرد تا در بحرین به تیم اضافه شدیم و چند جلسه تمرین کردیم و توانستیم موثر هم باشیم. تمام بازیکنان با جان و دل تلاش کردند و توانستیم روی سکوی قهرمانی بایستیم. 

بهترین لیبروی مسابقات والیبال جوانان جهان با بیان اینکه کادر فنی برای هر بازی برنامه خاصی داشت، گفت: با قدرت‌های دنیا بازی کردیم و دو بازی را به آنها واگذار کردیم، اما در بهترین لحظه از آنها انتقام گرفتیم. یک مربی بزرگ همچون ولاسکو پشت تیم ملی ایتالیا بود، اما ما بدون توجه به این مسائل توانستیم آنها را در فینال شکست دهیم. خودشان هم باور نمی‌کردند که نتیجه را به ما واگذار کنند، اما ما در بازی فینال همه چیز را فراموش کرده بودیم و تنها به همان مسابقه فکر می‌کردیم.

حضرت‌پور درخصوص انتخابش به عنوان بهترین لیبروی رقابت‌ها تصریح کرد: قطعاً لذت قهرمانی تیم ایران بیشتر از هر موضوع دیگری است. باید خدا را از این بابت هم شکر کنم که با توجه به شرایطی که داشتم، خستگی و کمی ناهماهنگی توانستیم به تیم ملی کشورم کمک کنم تا به هدف نهایی خود برسد. کادر فنی در این مدت بسیار زحمت کشید و برنامه‌های تمرینی خیلی خوبی برای بازیکنان در نظر گرفت.

وی اظهار داشت: از مردم، مسئولان، مربیان و تمام نفراتی که در لحظات سخت کنار ما بودند تشکر می‌کنم. این قهرمانی را به همه آنها تقدیم می‌کنم و امیدوارم آن را از ما قبول کنند. همه جنگیدند تا لحظاتی دل مردم ایران شاد شود و دیدن خوشحالی مردم بهترین پاداش برای ما است.

 

دیدگاه تان را بنویسید