واکنش داورزنی به کارشکنی بحرینی ها برای پخش مسابقات والیبال جهان

معاون وزیر ورزش و و جوانان درباره کارشکنی بحرینی ها برای پخش مسابقات ایران در والیبال جوانان جهان گفت: شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت گفت به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد و فدراسیون جهانی گفته بود که می توانید از طریق اینترنتی سیگنال بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی با تبریک قهرمانی ارزشمند تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات جهانی گفت: ابتدا از دوستانم در صدا و سیما تشکر می‌کنم، باید بگویم چون بازیها به صورت اینترنتی پخش می‌شد شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت، گفت به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد فدراسیون جهانی گفته بود که می توانید از طریق اینترنتی سیگنال بگیرید.

وی افزود: این مسئله را پیگیری می کنم. مجموعه پخش را شرکت ای ام جی قرارداد دارد از طریق تلویزیون اینتارین پخش می کند. مسابقات جوانان جهان با توجه به پیگیری‌ها به صورت اینترینتی پخش می شد.

داورزنی اضافه کرد: پیگیری دوستان برای پیگیری پخش شرکت ها به دلیل تحریم گفته بودند نمی توانند قرارداد ببندند به همین دلیل نتوانستند زمینه را فراهم کنند و تنها در شبکه بحرین پخش می شد دوستان صدا و سیما و دیگران صحبت کردیم حل کنیم.

وی در پایان گفت:‌ فدراسیون جهانی گفته می شود اینترنی پخش کرد اما دوستان برای کیفیت نتوانستند آی ام جی سیگنال بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید