افرادی که هنوز کارت سوخت دریافت نکردند، بخوانند

بر اساس اعلام دولت از ۱۵ روز دیگر سوخت‌گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی صورت می‌گیرد و افرادی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده‌اند باید نسبت به دریافت آن به‌طور جدی‌تری اقدام کنند و آن‌طور که شرکت ملی پست اعلام کرده متقاضیان به‌راحتی می‌توانند آدرس کارت سوخت خود را از سایت پست پیدا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهترین روش برای دسترسی سریع به کارت‌های سوخت، ورود کد رهگیری ۲۰ رقمی ثبت شده در قبض پستی، در قسمت رهگیری مرسولات سایت شرکت ملی پست به آدرس www.post.ir  است. متقاضیان می توانند پس از اطلاع از محل دقیق نگهداری کارت سوخت خود با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو و مالک خودرو، به آدرس ذکر شده مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

براساس اعلام شرکت ملی پست، تا پایان تیرماه ۷۲۱ هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله این شرکت وجود دارد که در صورت عدم مراجعه، ابطال خواهد شد. لازم به ذکر است، در هنگام دریافت کارت سوخت، مبلغ ۱۰ هزار تومان از متقاضیان دریافت و به حساب شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی واریز خواهد شد.

همچنین متقاضیان می توانند در صورت تمایل از گزینه ارسال مجدد کارت سوخت در بخش رهگیری مرسولات سازمانی استفاده کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اخیرا اعلام کرد که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرایی نمی‌شود و کارت بانکی زمانی قابلیت اجرایی دارد که سهمیه‌بندی اعمال شود که در حال حاضر نیز برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد؛ به همین دلیل استفاده از کارت سوخت شخصی از تاریخ ۲۰ مردادماه اجباری شده است.

در این راستا محمدرضا قادری - عضو هیات مدیره شرکت ملی پست - چندی پیش درباره‌ی کارت‌های سوختی که در این شرکت مانده است، گفت: در یک برهه چون تغییر سیاست وجود داشت و تصمیم به اتصال کارت بانکی به کارت سوخت گرفته شده بود، علاقه‌ی چندانی به دریافت کارت سوخت وجود نداشت و مردم هم استقبال نداشتند، به همین دلیل تعدادی از کارت‌های سوخت نزد ما مانده است، اما ظاهرا در آخرین اتفاقی که افتاده، اعلام کردند که افراد باید کارت سوخت‌ها را بگیرند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نهاد تصمیم‌گیرنده پالایش پخش است و هر زمان اعلام کند ما آمادگی توزیع داریم. همچنین کارت سوخت‌هایی که نزد شرکت پست هست، درصورت مراجعه‌ی افراد، طبق روال گذشته در اختیارشان قرار دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید