گزارش جی پلاس/ هزینه‌ای گزاف ذوب آهن برای مهاجم نیجریه‌ای

درباره کریسانتوس: علی کریمی نخواست، منصوریان با دو برابر قیمت خواست!

کریسانتوس در حالی پیراهن ذوب‌آهن ر ا پوشیده که زمستان 97 در تست فنی سپیدرود شرکت کرد اما مورد توجه علی کریمی قرار نگرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، ماکائولی کریسانتوس نام مهاجم جدید و نیجریه‌ای ذوب‌ آهن است. بازیکنی با سابقه بازی در هامبورگ، کارلسروهه، لاس‌پالماس، رئال مورسیا، هلسینکی فنلاند و کونکوئنسه در دسته 3 اسپانیا که حالا به ایران آمده تا در لیگ برتر بازی کند. کریسانتوس که سابقه بازی کنار مسعود شجاعی را در لاس‌پالماس دارد، برای هواداران سپیدرود نام آشنایی است. او بعد از پایان لیگ فنلاند و در نقل و انتقالات زمستانی، سفر دو روزه‌ای به ایران داشت تا در تست فنی باشگاه سپیدرود شرکت و نظر مثبت علی کریمی را جلب کند.

کریسانتوس حتی بازی سپیدرود مقابل سایپا در لیگ برتر را از نزدیک تماشا کرد اما حضور او در تمرینات نتوانست علی کریمی را به جذب او متقاعد کند. نکته جالب اینکه سپیدورد قصد داشت این مهاجم را با دستمزد ماهیانه 4 تا 5 هزار دلار جذب کند اما این بازیکن در صورت تأیید کریمی درخواستی 7 هزار دلاری داشت.

Macauley+Chrisantus

ماکائولی کریسانتوس بعد از عدم موفقیت در تست فنی سپیدرود به اسپانیا رفت و پیراهن کونکونسه در لیگ 3 این کشور را پوشید. او در 13 بازی رسمی برای این تیم به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند. این مهاجم حالا و با رقمی در حدود 150 تا 200 هزار دلار پیراهن ذوب‌آهن را پوشیده تا برای این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. بازیکنی که اگر ماهانه 7 هزار دلار هم می‌خواست، در سال باید مبلغی در حدود 84 هزار دلار دریافت می‌کرد اما ذوب‌ آهن دو برابر این رقم را برای مهاجمی هزینه کرده که زمستان 97 نتوانسته نظر مثبت کادر فنی سپیدرود را جلب کند.

دیدگاه تان را بنویسید