رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ عنوان کرد؛

وضع استقلال و پرسپولیس هم برای مجوز حرفه ای مناسب نیست

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: وضعیت باشگاه ها به ویژه استقلال و پرسپولیس هم برای دریافت مجوز حرفه ای مناسب نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سهیل مهدی در مورد وضعیت صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها برای فصل آینده گفت: طبق روال هرساله مردادماه زمان ارسال مدارک باشگاه ها به سازمان لیگ است و ما این مدارک را تا شهریور بررسی خواهیم کرد. بازرسی های سازمان لیگ و ممیزی از باشگاه ها از اواخر شهریور ماه آغاز می شود. 

وی افزود: در نهایت در مهرماه و آبان ماه کمیته صدور مجوز حرفه ای رای خود را در مورد باشگاه ها برای دریافت مجوز حرفه ای صادر خواهد کرد. بعد از ممیزی و صدور رای ما آنها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای در مورد اینکه فصل گذشته فقط 8 باشگاه مجوز حرفه ای دریافت کردند و پیش بینی او از وضعیت باشگاه ها برای فصل آینده چیست گفت: شرایط باشگاه ها متاسفانه نامناسب تر از فصل قبل است. فصل گذشته 6 باشگاه مجوز حرفه ای و 2 باشگاه مجوز ملی دریافت کردند اما با توجه به وضعیتی که من در باشگاه ها می بینیم این اوضاع مناسب نیست. حتی وضعیت استقلال و پرسپولیس هم برای دریافت مجوز حرفه ای مناسب نیست.

وی افزود: باشگاه های دیگر مثل نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، ماشین سازی تبریز هم از جمله باشگاه های دیگری هستند که به نظر مشکلات زیادی برای دریافت مجوز حرفه ای دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید