بازدید معاون علمی فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه الکامپ

معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به استقبال مردم از خدمات استارت آپ ها و اپلیکیشن های موبایلی گفت: این کسب و کارها می توانند خدمات را به صورت ارزان، باکیفیت و در دسترس به مردم ارائه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور ظهر امروز از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ تهران بازدید کرد.

وی با بیان اینکه برای بار چهارم در این نمایشگاه حضور داشته و خوشحالم سال به سال فعالیت استارت آپ ها در این نمایشگاه‌ها مطلوب می‌شود، گفت: رشد استارت آپ ها به توسعه اشتغال و بالندگی اکوسیستم نوآوری کشور کمک می‌کند و بر این اساس ما باید راه‌های بیشتری را برای حمایت از آنها پیدا کنیم.

ستاری با تاکید بر اینکه موضوع حمایت از ساختار شرکت‌های استارت آپی تنها حمایت‌های مالی نیست، گفت: هیچ استارت آپی با وام شکل نمی‌گیرد و نیاز به سرمایه گذاری دارد بنابراین تلاش ما این است که بتوانیم ظرفیت و بستر جذب سرمایه گذار برای استارت آپ ها هموار کنیم.

وی با تاکید بر استقبال مردم از اپلیکیشن‌های جدید و خدمات ارزان و قابل دسترس این نرم افزارهای کاربردی گفت: فعالیت بخش خصوصی و کسب و کارهای نو در حوزه اپلیکیشن به این معنی است که خدماتی که از سوی دولت گران بوده و یا غیرقابل دسترس است ازسوی استارت آپ ها و اپلیکیشن‌های بومی به صورت ارزان و قابل دسترس به مردم ارائه می‌شود.

ستاری تاکید کرد: شکستن ساختار دولتی و سنتی زمان بر است و نیاز به عزم راسخ و اراده جدی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید