گزارش جی پلاس از پیشنهاد رسمی مالمو، روستوف و نانت به ایراندوست

ستاره ایرانی‌ الاصل به لوشامپیونا می‌رود؟

دالهو ایراندوست، ستاره ایرانی‌الاصل هاکن و تیم ملی سوئد مورد توجه نانت، روستوف و مالمو قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دالهو ایراندوست از جمله بازیکنان ایرانی‌الاصلی است که در لیگ سوئد بازی می‌کند و یکی از مهره‌های کلیدی هاکن محسوب می‌شود. ایراندوست 21 ساله که سومین فصل حضور در ترکیب هاکن و بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در سوئد را سپری می‌کند، این فصل 13 بار در ترکیب تیمش قرار گرفته، 949 دقیقه در زمین بوده و 2 گل نیز به ثمر رسانده. این بازیکن که در ماه‌های اخیر توسط یوهان اندرسون به تیم ملی سوئد نیز دعوت شده و 2 بازی مقابل فنلاند و ایسلند انجام داده، این روزها مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته.

blogg_Daleho

به نوشته سایت هواداری نانت فرانسه دالهو ایراندوست، هافبک تهاجمی جوان تیم هاکن سوئد یکی از گزینه‌های تقویت خط تهاجمی نانت است ولی باشگاه فرانسوی که در لوشامپیونا حاضر است کار سختی برای جذب این بازیکن خواهد داشت. زیرا ایراندوست با هاکن قرارداد دارد و روستوف روسیه و همچنین ابرقدرت فوتبال سوئد یعنی مالمو در پی جذب این ستاره جوان هستند.

file

به گزارش جی پلاس؛ اخیرا شایعه‌هایی پیرامون فروش دالهو ایراندوست توسط سران باشگاه هاکن به گوش می‌رسد و مسئولان این تیم قیمت ۳/۵ میلیون یورو روی این بازیکن گذاشته‌اند. باید ببینیم آیا نانت فرانسه، روستوف در روسیه و مالمو در سوئد حاضرند این رقم را برای خرید ستاره جوان تیم ملی سوئد هزینه کنند یا نه؟

دیدگاه تان را بنویسید