دلیلی که سعید عزت اللهی استقلالی نمی شود

سعید عزت‌اللهی در اردوی تیم ملی وقتی قرمز و آبی‌ها کل‌کل می‌کنند سمت پرسپولیسی‌هاست و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد حتی اگر شرایط مهیا شود، استقلالی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این روزها شایعاتی درباره حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال مطرح است. او هم کاملاً سکوت کرده و فعلاً دراین باره حرفی نزده است. سعید در حال حاضر در تمرینات روستوف حضور دارد. او به خاطر قرارداد دوساله‌ای که پیش از حضور در ردینگ با این باشگاه روسی امضا کرد، حالا بازیکن آن‌ها به‌حساب می‌آید. روس‌ها که فهمیده‌اند سعید چه سرمایه‌ای است و می‌توانند بابت فروشش در آینده پول خوبی به جیب بزنند، به هیچ عنوان حاضر نیستند او را قطعی از دست دهند. به همین خاطر وقتی حتی باشگاه ردینگ انگلیس هم او را جذب می‌کند، قطعی این بازیکن را نمی‌‎فروشند. سعید این روزها در روسیه مشغول مذاکره با باشگاه روستوف است تا بتواند از این تیم جدا شود ولی خودش هم می‌داند روس‌ها به این سادگی تن به جدایی‌اش نمی‌دهند و اگر هم بخواهند او را بفروشند پول زیادی می‌خواهند. از سویی دستمزد سعید کم نیست و باشگاه روستوف نمی‌خواهد دستمزد بالایش را بپردازد. قطعاً این وسط استقلال آن باشگاهی نیست که بتواند سعید را جذب کند. 

نکته مهم ماجرا این نیست، بلکه پرسپولیسی بودن سعید است! او در اردوی تیم ملی وقتی قرمز و آبی‌ها کل‌کل می‌کنند سمت پرسپولیسی‌هاست و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد حتی اگر شرایط مهیا شود، استقلالی شود. او در گذشته که هنوز این‌قدر نامی نشده بود، مذاکراتی با استقلال و قلعه‌نویی داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت به روسیه برود. عزت‌اللهی فعلاً هدفش این است که در اروپا بازی کند. تمام هم و غم خود را هم گذاشته تا بتواند در این قاره به یک تیم خوب برود. عزت‌اللهی از طریق چند واسطه تلاش‌های خود را برای گرفتن یک پیشنهاد خوب دریافت کرده است. او اصلاً نمی‌خواهد در روسیه بماند و امیدوار است فصل آینده در لیگ برتر به کارش ادامه دهد. عزت‌اللهی یک پیشنهاد هم دریافت کرده ولی مشکل اینجاست که باشگاه انگلیسی به او گفته باید خودش رضایتنامه‌‎اش را بگیرد. یعنی حتی انگلیسی‌ها هم دوست ندارند با روس‌ها طرف حساب باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید