وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان؛

نادر مرادی به مدال نقره دست یافت

وزنه‌بردار دسته ۷۲ کیلوگرم کشورمان نایب قهرمان مسابقات جهانی در قزاقستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان در قزاقستان امروز با برگزاری رقابت دسته 72 کیلوگرم مردان پیگیری شد و نادر مرادی نماینده کشورمان در این دسته به مصاف 8 حریف خود در گروه A از کشورهای مصر، چین، ایتالیا، نیجریه، ترکمنستان، بریتانیا و هند رفت.

مرادی در تلاش اول اقدام به مهار وزنه 202 کیلوگرمی کرد، اما ناکام ماند. این ورزشکار 36 ساله در تلاش دوم با دو چراغ سفید و یک چرغ قرمز موفق شد وزنه 202 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند. مرادی در تلاش سوم در مهار صحیح وزنه 210 کیلوگرمی ناکام ماند تا با رکورد 202 کیلوگرم به کار خود پایان بدهد.

بدین ترتیب این نماینده کشورمان به مقابل نایب‌قهرمانی رسید و پایین‌تر از نماینده چین و بالاتر از ورزشکار نیجریه‌ای به مقام دومی رسید.

مرادی سومین نماینده ایران در مسابقات قهرمانی معلولان جهان بود. پیش از این یوسف یوسفی در رده هشتم ایستاد و دیروز هم امیر جعفری به مدال برنز رسید.

امشب روح‌الله رستمی به عنوان چهارمین نماینده ایران به میدان می‌رود.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی پور، سامان رضی، علی اکبر قریب‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان 9 ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

مسابقات پارا وزنه‌برداری قهرمانی جهان از 21 تیر ماه با حضور 441 ورزشکار از 78 کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان در حال برگزاری است.

 

دیدگاه تان را بنویسید