ای اف سی عنوان کرد؛

سه تیمی که احتمال قهرمانی در لیگ آسیا را دارند

صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا به ۳ تیمی اشاره کرد که می‌توانند امسال ستاره سوم خود را در لیگ قهرمانان آسیا با کسب عنوان قهرمانی به دست بیاورند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به پایان رسید و در منطقه غرب نیز از اواسط مرداد ماه پیگیری می‌شود وذوب آهن تنها نماینده فوتبال ایران باید در این مرحله روز ۱۴ مرداد در دیدار رفت برابر الاتحاد عربستان قرارگیرد.

صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا به سه تیمی اشاره کرد که می‌توانند امسال ستاره سوم خود را در لیگ قهرمانان آسیا با کسب عنوان قهرمانی به دست بیاورند. سه تیم الاتحاد عربستان (رقیب ذوب آهن)، گوانگژو اورگراند چین واوراواردز ژاپن تیم‌هایی هستند که تاکنون دو عنوان قهرمانی به دست آورده‌اند و می‌توانند عنوان قهرمانی را در فصل جاری به دست بیاورند.

از زمان شروع لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید، تنها سه تیم ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس بودند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و هر سه تیم با هدایت منصور ابراهیم زاده، لوکا بوناچیچ و برانکو ایوانکوویچ شکست خوردند و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماندند تا نماینده‌های ایران در بین تیم‌های قدرتمند آسیا تنها نماینده‌هایی باشند که نتوانسته‌اند قهرمان لیگ قهرمانان شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید