قاتل پارک جهان‎‌آرا دستگیر شد

سرهنگ گودرزی از دستگیری عامل جنایت پارک جهان آرا که جوانی ۲۵ ساله را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: قاتل پس از ۶ ماه مخفی شدن شناسایی و دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳۱ شهری ری در ساعت ۲۲۳۰ ششم اسفند ماه سال گذشته با تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره نزاع منجر به جنایت واقع در پارک شهید جهان آرا محله جوانمرد قصاب قرار گرفتند.

وی عنوان داشت: پس از حضور مأموران کلانتری در صحنه جنایت و تأیید خبر اولیه، مشخص شد یک جسد متعلق به جوانی حدوداً ۲۵ ساله می‌باشد. بلافاصله موضوع به اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی اعلام و تیمی از کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت و بازپرس کشیک ویژه قتل به محل جنایت مراجعه کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی اولیه هویت جسد جوان ۲۵ ساله را مورد شناسایی قرار دادند و مشخص شد که مقتول از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت جسم تیزی قرار گرفته است.

سرهنگ گودرزی با اشاره اینکه در تحقیقات پلیسی از شاهدان صحنه جرم مشخص شد که مقتول توسط یکی از دوستانش که جوانی ۳۰ ساله که از افراد شرور منطقه است به قتل رسیده است، بیان داشت: به گفته شاهدان، قاتل و مقتول هر دو اهل یک محله بوده و سابقه دوستی چندساله‌ی با یکدیگر دارند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه قاتل آغاز و کارآگاهان به دست آوردند که وی در یکی از استان‌های همجوار تهران پنهان شده است.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان اداره دهم برای دستگیری قاتل به مخفیگاه وی اعزام و کارآگاهان موفق شدند، قاتل را در بیستیم تیرماه در مخفگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به قتل دوستش اعتراف و در خصوص روز حادثه، اظهار داشت: من و مقتول حدود ۸ سال با هم دوست بودیم و به واسطه شغل مکانیکی ام با او آشنا شدم. ما همیشه برای دیدن همدیگر در پارک محل (شهید جهان آرا) قرار می‌گذاشتیم و تا به حال حتی یک بار هم، باهم قهر نکردیم چه برسه به نزاع و ... مقداری از رامین پول قرض کرده بودم، ولی چون دستم خالی بود و او دائم درخواست طلبش را می‌کرد تا اینکه شب حادثه ساعت ۹ در مغازه ام بودم و با مقتول تماس گرفتم و گفتم کجایی؟ و او گفت: جای همیشگی (پارک) من هم مغازه را بستم و ساعت ۱۰ بود که رسیدم پارک و باهم‌ی خوش و بشی کردیم.

تا اینکه در خصوص بدهی من صحبت شد و گفت چرا طلبم را نمی‌دهی و... که ناگهان مشاجره مان بالا گرفت رامین با عصبانیت شروع به فحاشی به من کرد و چاقوی از جیبش در آورد و یک ضربه به دست من زد. درگیری بالا گرفت و من هم با چاقویی که همراه داشتم دو ضربه به او از ناحیه کمر و گردن زدم که بلافاصله رامین خونریزی کرد و من هم با خودروی شخصی خودم متواری و در یکی از استان‌های همجوار تهران به مدت ۶ ماه مخفی شدم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند که قاتل دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری بوده و روانه زندان گردیده وی نیز در یکی از نزاع‌ها مرتکب قتل شده که با رضایت اولیای دم آزاد گردیده، گفت: با اعتراف صریح متهم به قتل، متهم با دستور قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید