گزارش جی پلاس

مهاجم ایتالیایی مدنظر استراماچونی را بشناسید/ پوچیارلی به میلان گل زده است + تصاویر

آندره آ استراماچونی روی مهاجم 28 ساله کیه وو ایتالیا دست گذاشته و به دنبال جذب این مهاجم است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ سرمربی ایتالیایی استقلال برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال مهاجم دیگری است. او پس از جذب دیاباته که سابقه بازی در ایتالیا را داشت، این بار به سراغ یک مهاجم ایتالیایی و شاغل در سری A رفته است تا از زوج دیاباته و پوچیارلی در خط حمله تیمش استفاده کند.

با توجه به قد و قامت بلند دیاباته و نقش موثر او در بازی هوایی، پوچیارلی به عنوان مهاجم دوم این تیم می تواند به خوبی در خط حمله استقلال را به خواسته برساند.

این مهاجم متولد سال 1991 در شهر پراتو ایتالیا است و فوتبال را از باشگاه امپولی شروع کرده است. او بعد از 5 سال حضور در این تیم ایتالیایی و بازی در سری A و B، نهایتا راهی تیم قدیمی و معتبر کیه وو شد در دو سال اخیر در این تیم بازی کرده است اما در انتهای این فصل به همراهش تیمش به سری B سقوط کرد.

پوچیارلی در کارنامه خودش سابقه گلزنی به میلان ایتالیا در پیراهن امپولی را هم دارد و با گلزنی به تیم های قدرتمند غریبه نیست.

او در مجموع 135 بازی در سری A موفق به زدن 16 گل و 7 پاس گل شده است. همچنین در سری B نیز 60 بازی، 7 گل زده و 5 پاس گل را از خودش به جای گذاشته است.

طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن 2 میلیون یورو است. در سال 2017 کیه وو برای فعال کردن بند آزادازی این بازیکن حدود 3.75 میلیون یورو پرداخت کرد.

 

مانوئل پوچیارلی

 

مانوئل پوچیارلی

مانوئل پوچیارلی

دیدگاه تان را بنویسید