ظرف چند دقیقه با پرسپولیس قرارداد بستم

کنعانی زادگان: اشتباه کردم به استقلال رفتم!

محمدحسین کنعانی زادگان که این روزها با انتقالش به پرسپولیس حسابی جنجال به پا کرده در اظهارنظری عنوان کرد که اشتباه کرده که در گذشته به استقلال رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آمده‌ام ‌تا ‌گذشته ‌را ‌جبران ‌کنم. این ‌آخرین ‌جمله‌ای ‌بود ‌که ‌محمد حسین ‌کنعانی‌زادگان‌ بعد ‌از ‌بازگشت ‌دوباره‌اش ‌به ‌پرسپولیس ‌بر ‌زبان ‌آورد.‌ این ‌مدافع ‌ملی ‌پوش ‌بعد ‌از ‌جدایی‌ از ‌پرسپولیس ‌به ‌استقلال ‌پیوست ‌تا ‌مغضوب ‌هواداران ‌سرخ ‌شود ‌اما ‌حالا ‌بعد ‌از ‌برگشت‌ می‌گوید ‌می‌خواهد ‌دل ‌هواداران ‌پرسپولیس ‌را ‌به ‌دست ‌بیاورد.‌


‌پروسه‌ پرسپولیسی ‌شدنت ‌خیلی ‌طول ‌کشید.
خب یکسری مشکلات وجود داشت و باشگاه پرسپولیس هم روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت به همین دلیل کمی طول کشید.

‌‌این ‌مشکلات ‌مربوط ‌به ‌مسائل ‌مالی ‌بود؟
نه، اصلا بحثی در مورد مسائل مالی نداشتیم. جالب است بدانید جلسه ام با مدیرعامل باشگاه خیلی هم طول نکشید و ظرف چند دقیقه قرارداد را امضا کردم.

‌می‌گویند ‌برای ‌آمدن ‌به ‌پرسپولیس ‌شرط ‌گذاشتی ‌که ‌فیکس ‌بازی ‌کنی.
نمی دانم این صحبت ها از کجا مطرح می شود. واقعاً خنده دار است. پرسپولیس باشگاه بزرگی است، چطور یک بازیکن می تواند برای این تیم شرط بگذارد؟ من هیچ شرطی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس نگذاشتم و با افتخار به تیم سابقم برگشتم. در ضمن این تیم مدافعان بزرگی در اختیار دارد و هیچ کس نمی تواند از فیکس بودنش در پرسپولیس مطمئن باشد.

‌بعد ‌از ‌پیوستن ‌به ‌استقلال ‌حرف‌هایی ‌زدی ‌که ‌پرسپولیسی‌ها ‌را ‌ناراحت ‌کردی.‌ چه ‌حرفی ‌با ‌هواداران ‌داری؟
قبول دارم اشتباه کردم به استقلال رفتم و نباید آن حرف ها را می زدم. به هر حال آن موقع جوان بودم و از روی خامی صحبت هایی را انجام دادم که جالب نبود. حالا آمده ام تا گذشته را جبران کنم. به هواداران قول می دهم با تمام توان برایشان بازی کنم و از جان و دل مایه بگذارم. طرفداران پرسپولیس مطمئن باشند بهترین بازی هایم را برای تیم محبوب مان انجام می دهم. می دانم پوشیدن پیراهن پرسپولیس مسئولیت سنگینی است ولی می خواهم برای تیمم مفید باشم.

‌‌در ‌مورد ‌کار ‌کردن ‌با ‌کالدرون ‌چه ‌نظری ‌داری؟
خب من شناخت زیادی از او ندارم ولی می دانم مربی بزرگ و کارنامه داری است. امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد و کنار هم بتوانیم فصل خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

‌پرسپولیس ‌می‌تواند ‌موفقیت‌های ‌فصول ‌گذشته ‌را ‌تکرار ‌کند؟
بله، چرا نتواند؟ پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد، هواداران فوق العاده ای حامی ما هستند و قطعاً سال آینده هم پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آید.

‌‌قرار ‌است ‌در ‌پرسپولیس ‌چه ‌شماره‌ای ‌را ‌بر ‌تن ‌کنی؟
حرفی در این خصوص زده نشد و برایم فرقی نمی کند چه شماره ای را بپوشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید