اسدی: تعجب می کنم استقلال خبر پیوستن به این تیم را تکذیب نکرد!

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من قراردادی با استقلال امضا نکرده‌ام و تعجب می‌کنم مسئولان باشگاه چرا خبر پیوستن من به این تیم را تکذیب نکرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا اسدی در خصوص اینکه روز گذشته عنوان شد این بازیکن به استقلال پیوسته است گفت: من تعجب می‌کنم که خبر پیوستن من به استقلال را اخبار ورزشی از رسانه ملی اعلام می کند.

وی افزود: منبع اخبار ورزشی کجاست؟ 2 روز دیگر هواداران استقلال از من انتظار دارند و می‌گویند اسدی به این تیم نرفت. تعجب می کنم که باشگاه استقلال خبر پیوستن به این تیم را تکذیب نکرده است.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اعلام این موضوع که روز گذشته اصلاً به این باشگاه نرفته است گفت: من غیر رسمی ترین جلسه دنیا را با مسئولان باشگاه استقلال داشتم و اصلاً به محل این باشگاه هم نرفتم. نمی‌دانم چرا خبر آمده که من به استقلال پیوستم.

اسدی در پاسخ به این سوال که آیا به استقلال می پیوندد یا خیر گفت: من نباید به این سوال جواب بدهم. من پیشنهادم را به باشگاه استقلال داده ام و آنها رفته اند که فکر کنند هنوز ظاهراً فکرهایشان را نکرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که با چه کسی در باشگاه استقلال مذاکره کرده گفت: من مستقیماً با خود آقای فتحی مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و پیشنهادم را داده ام ولی کسی با من تماس نگرفته است.

هافبک تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا پیشنهاد دیگری هم دارد یا خیر گفت: من صد در صد از تیم تراکتور پیشنهاد دارم و البته به غیر از این تیم از تمام تیم‌های رده بالای جدول پیشنهاد دریافت کرده‌ام.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی منتظر تماس باشگاه استقلال می‌ماند گفت: خیلی دوست دارم تکلیف من هر چه سریعتر مشخص شود ولی یکی دو روز دیگر من باید در اردوی تیم ملی باشم و اگر با من تماس نگیرند پاسخم به پیشنهادات به بعد از اردوی تیم ملی موکول خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید