نخستین نشست هم اندیشی کمیسیون های کمیته ملی المپیک + تصاویر

نخستین نشست هم اندیشی کمیسیون های کمیته ملی المپیک صبح امروز (سه شنبه ۱۸ تیرماه)در سالن همایش‌های استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشست هم اندیشی کمیسیون‌ها با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی و خزانه دار ، طاهره طاهریان و باقرزاده نواب رییس کمیته، مهین فرهادی‌زاد وعبدالحمید احمدی معاونان وزیر ورزش، اعضای هیات اجرایی، روسای کمیسیون‌ها و اعضای آن از ساعتی قبل آغاز شده است.

در ابتدای جلسه مهدی علی نژاد ضمن خیر مقدم توضیحاتی در مورد نقش کمیسیون‌ها در IOC ارائه کرد.

صالحی امیری نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از اعضای هیات اجرایی، درباره چالش‌ها و آسیب شناسی ورزش کشور و اهمیت نقش کمیسیون‌ها در برنامه ریزی برای ورزش کشور در ۲۰ سال آینده، نقش و جایگاهی که ورزش ایران در سال ۱۴۲۴ خواهد داشت و همچنین جایگزینی نظام کارشناسی، مدیریت جمعی مبتنی بر مدیریت استراتژیک به جای  تصمیم گیری فردی مطالبی را ارائه کرد.

محمد کاظم واعظ موسوی رییس کمیسیون روان شناسی و ورزش ضمن معرفی اعضا و اهداف کمیسیون روان شناسی و ورزش با پخش کلیپی درباره این کمیسیون به اهمیت حضور روان شناس در کنار تیم‌های ورزشی، کمک #کمیسیون روان شناسی به ورزش کشور و نیاز اجتناب ناپذیر به وجود روان شناس در کنار ورزشکاران ملی و ویژگی‌های یک روان شناس ورزشی اشاره کرد. 

پس از پخش کلیپی از فعالیت‌های کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، عبدی افتخاری رییس این کمیسیون با اشاره به اتفاقات خوب ورزش کشور از جمله افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، به چگونگی تشکیل ساختار و انتخاب اعضا و همچنین معرفی اعضای کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی پرداخت.

در ادامه ضمن اشاره به اهداف و برنامه‌های آتی، گزارشی از عملکرد کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی تاکنون ارائه کرد.

صالحی امیری با اهدای لوحی از زحمات فریبا محمدیان تقدیر و طی حکمی مسوولیت کل کمیسیون‌ها را به طاهره طاهریان اعطا کرد.

همچنین سپیده گلیجانی‌مقدم طی حکمی از سوی صالحی امیری به سمت دبیری شورای راهبردی کمیته ملی المپیک منصوب شد.

با پخش کلیپی درباره کمیسیون بازاریابی، به اهداف و کارگروه‌های آن اشاره شد و در ادامه منتقمی رییس این کمیسیون از صالحی امیری برای توجه و به کارگیری جمع بزرگی از صاحبنظران، نخبگان، کارشناسان، دانشگاهیان و سایر افراد باتجربه در ورزش تشکر کرد و در ادامه به معرفی اعضای کمیسیون بازاریابی پرداخت.

همچنین گزارشی از عملکرد و برنامه‌های ده سال آینده این کمیسیون ارائه شد.

در پایان نیز درباره حامیان مالی و لباس کاروان اعزامی به المپیک #توکیو۲۰۲۰ و سایر  البسه ورزشی توضیحاتی را ارائه کرد.

1345

دیدگاه تان را بنویسید