ربیع‌خواه: کالدرون شناختی از تیم ندارد که لیست خروجی بدهد

محسن ربیع‌خواه، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون تازه در تمرینات تیم شرکت کرده و هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد که بخواهد لیست خروجی بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن ربیع‌خواه پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و دیدار با مدیرعامل سرخپوشان، گفت: صحبت‌های خوبی درباره تعامل با باشگاه با آقای عرب داشتم. 

وی در واکنش به صحبت‌هایی که درباره لیست خروجی پرسپولیس مطرح شده و شایعاتی که مبنی بر حضورش در این لیست به میان آمده است، خاطر نشان کرد: اصلاً این بحث‌ها مطرح نیست. من با آقای عرب صحبت‌های خوبی داشتم. کالدرون هم تازه در تمرینات تیم شرکت کرده است و هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد که بخواهد لیست خروجی بدهد. این مسائل شایعاتی است که نمی‌دانم از کجا درز پیدا می‌کند و امیدوارم هرچه زودتر شایعات تمام شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره کار با کالدرون تصریح کرد: تمرینات متفاوتی با آقای کالدرون داریم. او خیلی پرانرژی و با انگیزه است و به ما هم انگیزه می‌دهد. ان‌شاءالله که بتوانیم سال خوبی در کنار ایشان داشته باشیم.

ربیع‌خواه در پاسخ به این سوال که طلبی از باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: من مطالباتم را از باشگاه گرفته‌ام و طلبی هم ندارم. خدا را شکر قول‌هایی که به من داده‌اند، عملی شده است.

وی درباره قطعی شدن حضورش در پرسپولیس گفت: خدا را شکر که امسال هم در خدمت پرسپولیس هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید