روی قول آقای عرب برای پرداخت مطالبات حساب کردم

مهدی شیری: کالدرون واقعا آماده است و بدنی ورزیده دارد!

مهدی شیری گفت: کالدرون واقعا آماده است و بدنی ورزیده دارد که در همه تمرینات پا به پای ما کار می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرینات پرسپولیسی ها در حالی زیر نظر کالدرون دنبال می شود که این تازه وارد جدید سرخ های پایتخت طوری تمرین می کند که انگار قرار است او خودش را به مربی تیم ثابت کند و در ترکیب فیکس قرار بگیرد. مهدی شیری که با قدرت کار را پیش می برد تا همچون زمان کی روش بتواند یکی از خوب های تیم کالدرون هم باشد از وضعیت خوب پرسپولیس و کار با این مربی آرژانتینی گفت که به زعم او هواداران این تیم می توانند بازهم با تلاش بازیکنان به یک قهرمانی دیگر بازهم فکر کنند و تیم محبوب شان را در این مسیر مورد حمایت قرار دهند.


اوضاع تمرینات پرسپولیس چطور پیش می رود؟
خدا را شکر با آمدن آقای کالدرون کار با قدرت در حال انجام است و پیش از آن کارهای آماده سازی را با بودن آقاکریم شروع کرده بودیم تا تیم از برنامه خود عقب نماند. روند خوبی را پشت سر می گذاریم و از وقتی که آقای کالدرون و تیم فنی ایشان کار را در دست گرفته اند زیر نظر ایشان در دو نوبت تمرینات مان را پیش می بریم.

به نظرت این وقفه در انتخاب سرمربی پرسپولیس را که همیشه زودتر از دیگر تیم ها در زمان برانکو کار را استارت می زد دچار مشکل نمی کند؟
به نظرم مشکلی پیش نخواهد آمد چون جدا از تمرینات شخصی که بچه ها داشتند از زمان اعلام شده که قرار بود آقای برانکو به ایران برگردد تمرینات خودمان را شروع کردیم و زیر نظر آقاکریم کار را پیش بردیم. حالا هم آقای کالدرون آمدند و به نظرم تیم از این منظر برای آمادگی مشکلی نخواهد داشت.

خیلی ها معتقدند کالدرون می تواند در پرسپولیس موفق باشد اما اگر به او فرصت داده شود؟
دقیقا همین طور است. این فرصت دادن به کادرفنی جدید هم باید به کالدرون باشد و هم به بازیکنان تا بتوانند دوباره خودشان را با تفکرات این مربی که گفته می شود عاشق فوتبال تهاجمی است عادت دهند. به نظرم پرسپولیس در این قضیه مشکلی نخواهد داشت چون هم اولا تیمی هماهنگ داریم که شاکله آن حفظ شده و از سوی دیگر تا قبل از این هم تیمی تهاجمی و روبه جلو بودیم که در صورت بودن تفکرات آقای کالدرون به این شکل خیلی زود خودمان را با اوضاع وفق خواهیم داد.

کالدرون گفته بود که باید هم او و هم شما بازیکنان خیال قهرمانی های گذشته را کنار بگذارید و کار را از نو شروع کنید.
دقیقا حرف درستی زدند چون هرسال با قهرمانی یک پرونده جدید و سخت تر برای تیمی که می خواهد این عنوان را تکرار کند باز می شود.

سه سال پشت سر هم قهرمانی کار بزرگی توسط کادرفنی قبلی و بازیکنان بود اما قطعا برای چهارمین بار تکرار آن کار آسان نیست.
منظور آقای کالدرون هم همین بود که باید برای رسیدن به این عنوان دوباره کار را با قدرت از نو شروع کنیم تا بتوانیم در مسیر سختی که داریم با قدرت پیش برویم.

خود تو چقدر امیدوار به موفقیت کالدرون در پرسپولیس هستی چون خیلی ها معتقدند او چند سال اخیر عملکرد خوبی نداشته است.
چیزی که مشخص است باشگاه و مدیران پرسپولیس بعد از بررسی گزینه های زیادی که داشتند به اسم آقای کالدرون رسیدند و این یعنی همه جوانب را بررسی و در نهایت ایشان را انتخاب کردند. من فکر می کنم پرسپولیس شرایط خوبی برای موفقیت کالدرون دارد چون هم بازیکنان با کیفیت و هم باتجربه ای دارد و هم اینکه تیم شاکله اصلی اش حفظ شده و کادرفنی جدید زمان زیادی نیاز ندارد تا بخواهند هماهنگی های لازم را به وجود بیاورد. من به شخصه به آینده خیلی امیدوارم و فکر می کنم با همه سختی هایی که وجود دارد بازهم می توانیم با قدرت برای تکرار یک قهرمانی دیگر و حضور قدرتمند در سه جام کار را شروع کنیم.

در تمرینات کالدرون مثل بقیه بازیکنان می دود و تمرین می کند و به قولی جلوی شما کم نمی آورد.
(خنده) باورتان نمی شود کالدرون واقعا آماده است و بدنی ورزیده دارد که در همه تمرینات پا به پای ما کار می کند. این تعریف را پیش از این هم از دیگر دوستانم هم که با او کار کرده بودند پرسیده ام و همه آن ها متفق القول چنین نظری داشتند. این مساله بدون شک کار تک تک بازیکنان را سخت می کند و آن ها جلوی این مربی برای آماده شدن که خودش درگیر تمرینات است باید با قدرت کار کنند و با این شرایط جدی نگیریم جلوی این مربی کم می آوریم. به قولی انگار کالدرون به جای بازیکنان قرار است خودش را به کادرفنی ثابت و آماده حضور در رقابت های لیگ برتر شود.

بحث مطالبات تو به باشگاه به کجا رسید که گفتند ناراحت از باشگاه به بیرون آمدی؟
طی تماسی که با آقای عرب داشتم ایشان قول دادند هرچه زودتر و طی چند روز آینده بحث مطالبات پیگیری شود. ما هم طبق قول ایشان منتظر حل و فصل هستیم تا ان شاء ا... در اوایل همین هفته مشکل ما را هم حل کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید