ماجرای دستکاری در قرارداد بازیکنان در باشگاه نساجی

باشگاه نساجی مازندران از دستکاری در قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در فصل گذشته پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران درباره قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در فصل گذشته و نیز پیراهن این تیم، اطلاعیه‌ای منتشر کرد که به شرح زیر است:

متأسفانه برخی از مسائل و مشکلات فصل گذشته، با کم‌لطفی مدیرعامل وقت، متوجهِ حال باشگاه شده و قطعاً همین بی‌تدبیری‌ها، مسیر پیش‌روی باشگاه را با خلل و موانعی مواجه خواهد کرد.

در فصل گذشته قرارداد نامتعارفی با شرکت تولید پوشاک ورزشی آل‌اشپورت بسته شد که امروز یکی از طلبکاران بزرگ باشگاه همین شرکت است. متأسفانه باشگاه علی‌رغم اینکه با البسه درجه 3 مواجه شد، امروز بدهی میلیاردی نیز نصیبش شده که لازم است بررسی شود بر چه اساسی این بدهی‌های عجیب و غریب باید به حساب باشگاه نساجی نوشته شود.

یکی از پربحث‌ترین و تأسف‌آورترین اقداماتِ دیگر، دستکاری در قراردادها بوده، به‌طوری‌که عیناً قراردادهایی که در سازمان لیگ موجود است، با قراردادهایی که در باشگاه وجود دارد، دارای تفاوت فاحشی است. باز هم در مبحث قراردادها به رقم‌های خیره‌کننده برخی بازیکنان برمی‌خوریم، بازیکنانی که اگر سری به قراردادهای‌شان در قبل از حضورشان به نساجی بزنید، تفاوت چشم‌گیری را با رقم قراردادهای‌شان با نساجی مشاهده خواهید کرد.

مجدداً نیز در قراردادهای این بازیکنان به برخی از آپشن‌های نامتعارفی برمی‌خوریم که به هیچ وجه در لیگ برتر این اتفاقات و این مدل از قراردادها طبیعی نیست. این‌ موارد تأسف‌آور، هم‌اکنون به رویت مدیریت جدید رسیده و قطعاً مواردی از این قبیل باز هم به هواداران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید