بلبلی: علی دایی از سبک بازی من خوشش نیامد/ با استراماچونی چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت

محمد بلبلی گفت: رزومه استراماچونی کاملا مشخص است. وقتی در تیم اینترمیلان مربیگری می کنی معلوم است که عملکردت خوب بوده.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد بلبلی بازیکن تازه وارد استقلال از آرزوهایش در استقلال گفت و اینکه دوست دارد از این تیم به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کند. با بلبلی درباره حضور در استقلال و همچنین کار کردن با مربی ایتالیایی به صحبت پرداختیم.


از حضورت در استقلال صحبت کن.
خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ استقلال پیوستم. استقلال تیم پرافتخاری است و هواداران زیادی دارد. در یک از پرافتخارترین تیم های آسیا حضور دارم و همین باعث می شود انتظارات از من بالاتر برود. این را می دانم که باید خیلی سخت تمرین کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

فکر می کردی در این سن کم چهره شوی و به تیم های بزرگ بپیوندی؟
خب البته قبل از اینکه به سپیدرود بیایم در بزرگسالان سایپا به تمرین پرداخته بودم. یک هفته ای در تمرینات حضور داشتم اما علی دایی از سبک بازی من خوشش نیامد، بعد از آن بود که علی آقا کریمی از من خواست به سپیدرود ملحق شوم. یک بازی هم مقابل سپاهان بازی کردم که بعد از آن هم ایشان رفتند و آقای دست نشان آمد.

در این مدتی که در استقلال بودی شرایط تمرینات چطور بود؟
واقعا فکر نمی کردم انقدر بازیکنان تیم هوای مرا داشته باشند. به خصوص فرشید اسماعیلی که خیلی به من کمک کرد و باعث شد تمرکزم برای ادامه حضور در تمرینات بهتر شود.

این را می دانی که امسال باید زیر نظر یک مربی ایتالیایی کار کنی؟
به هر حال استراماچونی مربی بسیار بزرگ و حرفه ای است. رزومه ایشان هم کاملا مشخص است. وقتی در تیم اینترمیلان مربیگری می کنی معلوم است که عملکردت خوب بوده است. مطمئن هستم زیر نظر ایشان چیزهای زیادی را یاد خواهم گرفت.

به حضور در ترکیب ثابت استقلال هم فکر می کنی؟
به هر حال وقتی به تیم بزرگی می پیوندی باید سخت تلاش کنی تا به اهدافت برسی. من هم خیلی دوست دارم در استقلال فیکس بازی کنم به همین دلیل سخت تلاش می کنم تا به آن برسم. می خواهم به بازیکنی تبدیل شوم که همه از من رضایت داشته باشند. دوست دارم با حضور در استقلال، پله های ترقی را طی کرده و حتی به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت بشوم. می دانم کار سختی در پیش دارم اما تلاشم را می کنم تا به آن برسم.

چندی پیش در تمرینات تیم امید حضور داشتی.
با تشخیص مجیدی به تیم ملی امید دعوت شدم. همه چیز خیلی خوب پیش می رود. همه آن هایی که به تیم ملی امید دعوت شده اند همگی از بازیکنان خوب فوتبال ایران به شمار می روند و به همین دلیل باید سخت تلاش کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید